Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حمید مطهری» در نشست خبری پیش از دیدار برابر تیم فوتبال سایپا تهران اظهار داشت:‌ تیم پرسپولیس به قهرمانی نیم فصل رسید و این کار مهم بود زیرا یکی از اهداف کوتاه مدت ما به شمار می‌رفت من این قهرمانی را به روح مهرداد میناوند، علی انصاریان و سه هواداری که در فینال لیگ قهرمانان جان خود را از دست دادند تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم فصل دوم شرایط ما سخت است چون بازی در این نیم فصل مانند رانندگی در شب است و هر اشتباهی به قیمت از دست دادن هدف تمام می‌شود. 

وی با اشاره به تعطیلات پایان نیم‌فصل گفت: شرایط تیم پرسپولیس به گونه‌ای است که تلاش سرلوحه کار بازیکنان و کادر فنی قرار دارد. ما بعد از بازی‌ گل‌گهر تنها دو روز به بازیکنان خود استراحت دادیم و آنان آماده دیدار با تیم سایپا هستند. البته تیم سایپا یک ساختار منظم و حرفه‌ای دارد و من در این تیم مربی بودم. تمام تلاش آنان برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس است و در نیم فصل نخست با تساوی موفق بودند. البته شرایط آن بازی به خاطر زمین ورزشگاه دستگردی کاملا متفاوت بود. 

 مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما لیستی از بازیکنان مورد نیاز به مدیران باشگاه دادیم و آنان به دنبال جذب هستند. بازیکنی باید در پرسپولیس حضور داشته باشد که برای قهرمانی تلاش کند. شهریار مغانلو این ویژگی را دارد و به دنبال جذب او هستیم. البته ترابی بازیکن خوب فصل قبل هم به پرسپولیس آمده است و باید منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشیم. اگر تا فردا این پنجره باز نشود نمی توانیم در دیدار برابر سایپا از او استفاده کنیم. 

 مطهری راز موفقیت تیم را در اتحاد و یکدلی تعریف کرد و افزود: مجموعه پرسپولیس همدل است و این همدلی راز موفقیت ما در رقابت‌ها به شمار می‌رود؛ پرسپولیس یک هدف دارد و آن موفقیت است.

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا تهران فردا (دوشنبه) ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس حمید مطهری ورزشگاه آزادی شهریار مغانلو مهرداد میناوند علی انصاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حمید مطهری ورزشگاه آزادی باشگاه پرسپولیس حمید مطهری ورزشگاه آزادی شهریار مغانلو مهرداد میناوند علی انصاریان اخبار کنکور نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی