Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید کننده لرستانی گفت: با حمایت بسیج سازندگی و تکیه بر توان و تجربه پدر در عرصه تولید ترشیجات فعالیت خود را آغاز کرده و به دنبال صادرات محصولات به کشورهای دیگر هستم.

خبرگزاری شبستان_خرم آباد؛ کارآفرینی در عرصه‌های تولیدی و اقتصادی هنری بزرگ است که می تواند بستر اشتغال جوانان و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز مردان و زنان بسیاری به جای دوندگی برای اشتغال در ادارات و پشت میزنشینی آستین همت خود را در عرصه تولید بالا زده و در این عرصه موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند.

 

 جامعه کنونی ما شرایط مطلوبی را برای حضور مردان و زنان در دِل جامعه فراهم کرده تا بتوانند استعدادها و ظرفیت‌های خود را به منصه ظهور برسانند و در تجلی این ظرفیت‌ها، چرخه رونق اقتصادی را به گردش درآورند.


« احمد گودرزی » تولید کننده لرستان در روستای ونایی شهرستان بروجرد  زندگی می کند، وی طعم ترشی را به فعالیت اقتصادی خود زده و در این زمین موفقیت های خوبی را کسی کرده است.

 

گودرزی، در زمینه فعالت خود می گوید: از دوران بچگی این کار را شروع کردم با توجه به اینکه پدرم تجربه ۳۰ ساله در این کار دارد، من در کنار پدرم این کار راباعلاقه شروع کردم.

 

وی افزود: بعد از دوران خدمت سربازی با علاقه فراوان به دنبال این شغل رفتم  و با حمایت های پدر و تکیه بر تجربه وی توانستم در سال 1391 کارگاه ترشیجات را راه اندازی کنم.

 

این تولید کننده لرستانی اذعان داشت: به حمد الله این حرفه درآمد خوبی دارد و علاوه بر اشتغال خودم زمینه اشتغال چند نفر دیگر در این کارگاه فراهم شده است.

 

وی ابراز کرد:  در سال ۱۳۹۲باهدف توسعه کارگاه به بسیج سازندگی ناحیه بروجرد مراجعه کردم و درخواست حمایت از آنها داشتیم و بسیج سازندگی با پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومان ما را حمایت کردند.

 

 گودرزی با تشکر از حمایت های بسیج سازندگی، افزود: بسیج علاوه بر حمایت تسهیلاتی ما را با نمایشگاه های مختلف آشنا کرد.

 

 

وی ادامه داد: از طریق نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه حکیمیه تهران، نمایشگاه جهاد خرم آباد؛ نمایشگاه های بروجرد ونمایشگاه هتل رنگین کمان خرم آباد کمک شایانی به معرفی محصولات ما در سطح کشور شد.

 

این تولید کننده لرستان بیان کرد:در کارگاه تولیدی ما تعداد ۸ نفر به صورت مستقیم و ۵ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز سرمایه کارگارگاه  ۶۰۰ میلیون تومان است،افزود: به حمد الله با سرمایه کم وارد عرصه تولیدو اشتغال شدم.

 

گودرزی با بیان اینکه با توجه به اینکه در کنار پدرم در حال تولید ترشیجات هستیم سرمایه کلیه هر دوی ما ۸ میلیارد تومان است، ابراز کرد: میزان تولید ما در سال ۱۵۰ تن معادل ۵۰۰ میلیون تومان است.

 

این تولید کننده لرستانی افزود: بازار هدف ما توسعه کار تهیه چند دستگاه بسته بندی است که بتوانیم موادی که تولید می کنیم به صورت خام وارد بازار نکنیم و بتوانیم ارزش افزوده به کار بدهیم.

 

گودرزی اظهار کرد: هدف ما در سال آینده راه اندازی چند مرکز پخش در سطح کشور و انشاالله هدف اصلی صادرات محصولات تولیدی کارگاه به کشورهای خارجی است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید کارآفرینی اشتغال بسیج سازندگی تولید کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان