Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@16:03:52 GMT

شناسایی ۳۹۲کودک کار در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۲۲۷

شناسایی ۳۹۲کودک کار در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان از شناسایی ۳۹۲کودک کار در ۱۰ماه شناسایی ۳۹۲کودک کار در استان قزوین نخست امسال خبر داد و گفت: ۱۸۳نفر از آن‌ها در مراکز جذب و پذیرش شده اند.

وارثی بیان کرد: تاکنون ۵هزار و ۵۴۴خدمت مددکاری به کودکان کار و خانواده آنان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان گفت: به منظور توانمندسازی خانواده، برای تامین سرمایه اولیه اشتغال مبلغ ۳۸۳میلیون ریال به ۱۳والدین تخصیص داده شده است.

او اضافه کرد: همچنین در این زمینه، به منظور کمک هزینه و بازسازی مسکن، مبلغ ۷۲۰ریال به ۴خانواده و کودکان کار و به ۵خانواده کودکان کار مبلغ بیش از ۵۹میلیون ریال برای کمک هزینه خرید لوازم ضروری منزل پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه با اشاره به تلاش مددکاران در جهت حرفه آموزی، کاریابی برای مددجو و خانواده گفت: در ۱۰ماه نخست امسال، طی بررسی و استعدادیابی از کودکان و خانواده آنان، ۲۶ کودک و ۱۶خانواده (پدر یا مادر) برای آموزش دوره‌های فنی و حرفه‌ای و اشتغال به اداره کار معرفی شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین شناسایی و جذب خیرین و نظارت بر خانواده کودکان خیابانی و انجام مداخلات تخصصی در موارد لازم را از دیگرخدمات مددکاری بیان کرد.

48

کد خبر 1490945

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مدیرکل بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از صدور هشدار زرد خبر داد و گفت: بر این اساس از ظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت شاهد بارش باران همراه با رعدوبرق و تگرگ در همه نقاط استان هستیم.

یوسف شیخ‌الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور هشدار زرد شماره ۴ مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس از ظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت شاهد بارش باران همراه با رعدوبرق و تگرگ در همه نقاط استان هستیم.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها با وزش باد شدید و پدیده مه همراه است، گفت: با توجه به بارش باران و پدیده مه شاهد لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی خواهیم بود و به همین خاطر رعایت احتیاط لازم در رانندگی چه در محورهای برون‌شهری و چه درون‌شهری ضروری است.

مدیرکل هواشناسی استان بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها را از عوارض احتمالی این بارندگی دانست و اضافه کرد: بنابراین هم‌استانی‌ها و سایر هم‌وطنانی که در استان قزوین حضور دارند، باید از اتراق در حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

شیخ‌الملوکی با اشاره به وزش شدید باد لحظه‌ای گفت: با توجه به احتمال خسارت به سازه‌های سبک و موقت استحکام بخشیدن به پوشش گلخانه‌ها، سازه‌های سبک به ویژه تابلوهای تبلیغاتی باید در دستور کار مردم و دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

وی با ذکر اینکه احتمال خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد، ادامه داد: بنابراین اتخاذ تمهیدات لازم در بخش کشاورزی از مدیران این دستگاه انتظار می‌رود. در ضمن به دلیل احتمال بالای آب‌گرفتگی بخش خدمات‌شهری شهرداری‌ها هم باید تمهیدات لازم را اجرایی کند.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم باید پیش‌بینی‌های ضروری برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌ها به ویژه در نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف صورت گیرد.

کد خبر 750067

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد