Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@01:09:18 GMT

آریزو۵ توربو ، سدان خوش تیپ مدیران خودرو

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۳۲۰

بیش از 3 سال پیش در اواخر تابستان سال 1396 شرکت مدیران خودرو سدان شیک و جوان پسند خود را به موتور توربو معروف که در لوکس ترین خودروی خود یعنی تیگو7 نیز به کار برده بود مجهز کرد تا دل مشکل پسندان و خریداران طرفدار سرعت و هیجان را به دست آورد .

انصافا آریزو5 هم طراحی شیک و هم اسپورت دارد و میتواند دل اقشار نوگرا و طرفدار مدرنیته را بدست آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با پرداخت قیمتی معقول در بازار فعلی در مقایسه با برخی خودروهای ایرانی یا دست دوم وارداتی سدانی را دریافت میدارید که به لحاظ ابعاد ما بین هیندای اکسنت و النترا قرار دادرد و دارای طراحی قوی و ماندگار میباشد که خودروهای اروپایی و کره ایی رابه شما یادآوری میکند .

یکی از مزیت های بزرگ آریزو5 اطاق جادار و فضای باربسیار وسیع است که از این جهت با بسیاری از خودروهای بزرگتر از خود قابل قیاس است و برای ایرانیان جذاب . در اصل شما فضای بیرون یک سدان جمع و جور در کنار فضای داخل یک سدان لوکس دارید که هم در شهر مفید است و هم در سفر لذت بخش .

آریزو5 همواره طرفداران خاص خود را داشته است و دارد و رضایتمندی بالایی از جانب مالکان دارد ، از سوی دیگر هم اکنون میتوان این خودرو را با پیش پرداخت 40 درصد و اقساط تا سقف 5 سال با مدت زمان تحویل کوتاه مدت تهیه کرد که از این بعد مزیت اصلی این محصول دربازار حساب میشود ،از سوی دیگر برای این خودرو گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان هم در نظر گرفته شده که اینها شرایط خاصی است که تنها آریزو5 در بازار ایران در این سگمنت از آن سود میجوید و مدیران خودرو این شرایط را برای کلیه محصولات خود در نظر گرفته است.





منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک سواری تیبا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، تعداد یک هزار و ۳۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی البسه قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مربوط به حوزه قاچاق کالا را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097202

دیگر خبرها

  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟