Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رای‌گیری برای انتخاب هفت عضو هیئت رییسه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، امروز (یک‌شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد و در نهایت از بین ۴ کاندیدای حاضر در جلسه، شهاب الدین عزیزی خادم پس از دو مرحله رای گیری به عنوان رییس جدید این فدراسیون برای چهار سال آینده انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنی علاوه بر صندلی ریاست و سه کرسی نایب رییسی، مراسم رای گیری برای انتخاب دو عضو از نمایندگان هیئت‌های استانی فدراسیون فوتبال برگزار شد و در پایان از بین 11 کاندیدای این بخش، احسان اصولی با 25 رای و طهمورث حیدری 23 رای به عنوان اعضای هیئت رییسه انتخاب شدند.

نفرات تایید صلاحیت شده برای انتخابات هیئت رییسه شامل احسان اصولی (خراسان رضوی) که 25 رای، عبدالکاظم طالقانی (خوزستان) با 17 رای، طهمورث حیدری (چهارمحال و بختیاری) با 23 رای، حسین باجیوند (قزوین) با 14 رای، حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی (تهران) با یک رای، امیرحسین محتشم (بوشهر) با 13 رای، علی طاهری (اصفهان) با 17 رای، عباس صوفی (همدان) با 11 رای، جواد ششگلانی (آذربایجان شرقی)با 11 رای، منصور بیک وردی (البرز) با 13 رای و غلامعلی هنرپیشه (فارس) با 19 رای، در نهایت به کار خود در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پایان دادند. 

لازم به ذکر است هفت صندلی هیئت رییسه را دو مدیرعامل باشگاه‌ها (اعم از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش بانوان و مردان)، دو رییس هیات فوتبال و سه کارشناس فوتبال اعضای هیئت رئیسه را تشکیل خواهند داد.

بیشتر بخوانید: گزارش لحظه به لحظه از انتخابات فدراسیون فوتبال؛ گلایه بهاروند از انتقادها/ نظارت آنلاین فیفا بر انتخابات

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال هیئت رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد