Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@01:26:43 GMT

افتتاح سایت ۵G همراه اول در تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۳۶۲

افتتاح سایت ۵G همراه اول در تهران

سایت جدید ۵ G همراه اول امروز (یکشنبه) دهم اسفند ماه در تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آئین رونمایی از سایت ۵ G همراه اول در برج ستاره ونک، امروز یکشنبه دهم اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد.

این مراسم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع کرونا، با حضور تعداد محدودی از مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران، کارشناسان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه برگزار شد و سایر علاقمندان می‌توانند مراسم مذکور را از کانال همراه اول در اپلیکیشن روبیکا به صورت زنده و از لینک https://go.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

rubika.ir/mci مشاهده کنند.

همراه اول با قدم در مسیر تعالی و با شعار تحقق رویای دیجیتال، موفق به راه‌اندازی شبکه نسل پنجم ارتباطی شده که در راستای ارائه خدمات بهتر به صنایع و مشتریان، به مرور این نسل از فناوری را در سایر نقاط کشور نیز راه اندازی خواهد کرد.

پیش از این چهارم اسفندماه سال جاری دو سایت ۵ G همراه اول در دو نقطه از مشهد مقدس به صورت Outdoor رونمایی و در مدار سرویس دهی قرار گرفت.

مشترکان همراه اول که دارای گوشی ۵ G هستند، می‌توانند در نقاط تحت پوشش از جدیدترین و سریع‌ترین اینترنت جهان بهره‌مند شوند؛ همچنین برای سایر مشترکان که گوشی ۵ G ندارند از طریق مودم و سرویس وای فای امکان استفاده از این فناوری وجود دارد.

همراه اول ورود به فناوری ۵ G در ایران را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و با استفاده از توان داخلی شامل تیم‌های فنی اپراتور و شرکت‌های داخلی فرایند بومی کردن این فناوری را پیش برده است.

بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در روز‌های آینده نقاط بیشتری در کشور را تحت پوشش فناوری نسل پنجم تلفن همراه قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افتتاح سایت ۵G سایت ۵G همراه اول پروتکل های بهداشتی همراه اول G همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سیدیاسر حسن‌پور اظهار کرد: پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌و کارها در پنج شهر بزرگ استان سمنان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه ابرپروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها بزرگ‌ترین پروژه در تاریخ ارتباطات کشور است، اضافه کرد: با این پروژه سرعت‌های هزار مگابیتی را می‌توان به مردم ارائه کرد.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای استان سمنان پیشرو در اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل بوده است، خاطرنشان کرد: این پروژه در برنامه توسعه ۱۴۰۳ استان سمنان قرار داشته است که با پیگیری‌های استاندار و موافقت مقام عالی وزارت این پروژه در پنج شهر بزرگ استان در سال ۱۴۰۲ شروع به کار کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در پنج شهر استان، تصریح کرد: به زودی اجرای پروژه در ۱۶ شهر دیگر استان نیز شروع می‌شود و توافق‌نامه پروژه فیبرنوری شهری و اپراتور مربوطه در تمام شهرهای استان سمنان امضا شده است.

کد خبر 747446

دیگر خبرها

  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس