Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@01:31:52 GMT

استاندار یزد از شرکت گاز قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۴۵۴

استاندار یزد از شرکت گاز قدردانی کرد

خبرگزاری آریا - استاندار یزد با اعطای لوح سپاسی به مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، به‌دلیل شتاب‌بخشی در اجرای پروژه‌های گازرسانی و بهره‌مندی 99 درصدی جمعیت استان از گاز طبیعی قدردانی کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، در متن سپاس محمدعلی طالبی خطاب به علی‌اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد آمده است:
«در روزهای اخیر کارنامه درخشان جنابعالی و همکاران شما در اجرای پروژه‌های گازرسانی به پهنه گسترده استان به‌ویژه مناطق روستایی سخت‌گذر و کوهستانی، در منظر و نگاه قدرشناسانه مردم عزیز در شهرستان‌های مختلف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پاس این تلاش ارزشمند و تحقق بهره‌مندی 99 درصدی جمعیت استان از این نعمت الهی، مراتب تقدیر خود را تقدیم جنابعالی کرده، از خدای سبحان موفقیت و بهروزی شما را مسألت می‌نمایم.»
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد نیز به‌دنبال این تقدیر، رضایت حاصله از خدمات شرکت را مرهون حمایت‌های همه‌جانبه وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران، همچنین تلاش مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش مجموعه گاز استان یزد دانست و ضمن قدردانی از همه آنها، یادآور شد: شرکت گاز استان یزد همچون گذشته و با توانی مضاعف به مسیر خود ادامه داده و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پوشش کامل استان از گاز طبیعی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت گاز استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد