Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@15:38:12 GMT

سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۱۲/۱۰)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۷۷۲

سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۱۲/۱۰)

برای عضویت در کانال تلگرام اقتصادآنلاین اینجا کلیک کنید

آخرین اخبار مربوط به «سهام عدالت» را اینجا بخوانید ارزش سهام عدالت من (۱۰ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱درصد (۱۲۰هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۲۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۲۰۵هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۹ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۶ اسفندماه)، ۱.۶درصد (۱۷۱هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۴۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۳۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۰۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۶ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد (۵۲هزار تومان) افزایش یافت. به این ترتیب ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۱۷هزار تومان و ۲۰میلیون و ۷۵۱هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۶۱۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۵ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۱ درصد (۹هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۰هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۴۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۴ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد (۶۶هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۱هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۳۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱ درصد (۱۲۴هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۱۲۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۹۵۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۷۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۲۹ بهمن ماه)، ۰.۵ درصد (۵۳هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۵۱هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۱۹۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۵۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد (۱۳۲هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۰۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۹۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۸۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۸ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۴ درصد (۱۶۵هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۳۶هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۵۴۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۶۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۷ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۴درصد (۴۷هزار تومان) کاهش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۶۰۱هزار تومان و ۲۱میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۹۶۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۶بهمن ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد (۷۳هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۴۹هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۹۳۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۸۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ بهمن ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز سه‌شنبه (۲۱ بهمن)، ۴.۶درصد (۵۰۷هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۷۶هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۸۰۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۱هزار تومان رسیده است. 

ارزش سهام عدالت من (۲۱ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۵ درصد (۲۶۷هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۹هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۴۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۰ بهمن ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۳.۴ درصد (۳۵۳هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۰۲هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۳۴۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۸۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۹ بهمن ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۴.۲درصد (۴۱۹هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۴۴۹هزار تومان و ۱۹میلیون و ۶۸۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۲۶۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ بهمن ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۱۵ بهمن ماه)، ۴.۲ درصد (۴۳۸هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۳۰هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۸۹۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۱۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ بهمن ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۳.۶درصد (۳۸۸هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۴۶۸هزار تومان و ۱۹میلیون و ۷۱۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۲۸۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۴ بهمن ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات روز جاری بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۳.۷ درصد (۴۱۴هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۸۵۶هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۴۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۱۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳ بهمن ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۲ درصد (۲۵۶هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۷۰هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۲۸هزار تومان رسیده است. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۶۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۲ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۲ درصد (۲۸هزار تومان) افزایش داشت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۲۶هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۱۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۱۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۱ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۸ بهمن ماه)، ۴.۲ درصد (۴۵۹هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۹۸هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۶۵۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۹۸هزار تومان رسیده است.

پربیننده ترین با ۴۳ میلیون تومان صاحب تیبا صفر شوید! افت قریب‌الوقوع دلار به کمتر از ۲۰هزار تومان/ احتیاط در خرید رمزارزها و عدم ورود به برخی بازارها آغاز فروش فوق العاده ۷خودرو سایپا +جزئیات فوری/ پراید ۱۲۷ میلیون تومان شد فوری/ پیش‌ بینی قیمت دلار توسط دبیرکل کانون صرافان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت اینجا ارزش سهام عدالت سهام عدالت سهام عدالت سهام عدالت برجام پایان معاملات امروز بازار سهام گزارش اقتصاد آنلاین گزارش اقتصادآنلاین مقایسه با روز گذشته تومان و ۲۰ میلیون تومان و ۲۱ میلیون ارزش سهام عدالت من تومان رسیده تومان رسید اسفند ماه بهمن ماه من ماه ۲ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهای طلا و انواع سکه امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران افزایش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، رشد یک میلیون تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با رشد ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر قیمت، ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۶۹ هزار تومان افزایش، سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم