Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بیمه پارسیان در ادامه فعالیت خداپسندانه و مسئولیت اجتماعی خود در مناطق محروم کشور، احداث مدرسه ای دیگر در روستای تپرقو واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد را آغاز نمود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در ادامه فعالیت بیمه پارسیان در ساخت مدارس در مناطق محروم کشور، کلنگ مدرسه ابتدایی در روستای تپرقو از توابع دشت روم شهرستان بویراحمد به زمین زده شد که در دو هفته اخیر این دومین مدرسه ای است که احداث آن با هزینه بیمه پارسیان آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


براساس این گزارش، بیمه پارسیان اولین شرکت بیمه ای می باشد که در احداث مدرسه در این استان اقدام نموده است. احداث این مدرسه دو کلاسه با حضور جمعی از مدیران بیمه پارسیان و هم‌چنین مدیران و مسئولان آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویر احمد و با هدف تسهیل کسب علم و دانش برای آینده سازان کشورمان که در مناطق محروم هستند آغاز شد.


بیمه پارسیان در سال های اخیر ساخت 2 مدرسه در مناطق محروم کرمانشاه را به پایان رسانده و پیش از این نیز احداث مدارس در استان خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان را  آغاز نموده است. در حال حاضر نیز با شروع احداث مدرسه در این منطقه محروم به عنوان ششمین مدرسه بیمه پارسیان در کشور، امید است کمبود فضاهای آموزش در کشور و به طبع آن استان های کم برخوردار مرتفع گردد و گام موثری برای تحصیل فرزندان مستعد و پرتلاش این مرز و بوم و ساخت ایرانی آباد باشد.



روابط عمومی بیمه پارسیان

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه پارسیان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد

 ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  برنامه ریزی برای ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای صنعتگران و در قالب نهضت ملی مسکن و پروژه های صنعت شهر انجام شده است گفت: ساخت این ۱۴۰ هزار واحد مسکونی در اراضی تامین شده در ۱۰ استان کشور انجام می شود.

وی اظهار کرد: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به ۵ هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های موفق دولت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور اجرای پروژه‌های صنعت شهر است  بیان کرد: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

مالکی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این طرح است گفت:   دولت در تلاش است که از تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات  استفاده کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم