Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:47:14 GMT

غیبت قطعی پدری در 4 بازی بعدی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۸۲۲

غیبت قطعی پدری در 4 بازی بعدی بارسلونا

نتیجه آزمایشات تیم پزشکی بارسا روی ناحجیه مصدوم پدری گنزالس گمانه زنی های قبلی را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 70 بازی دیروز سویا و بارسا بود که پدری روی زمین نشست و تقاضای تعویض کرد. پدیده 18 ساله این فصل بارسلونا دیگر نتوانست به کار ادامه دهد و حتی در پایان بازی به کمک عصا قادر به راه رفتن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

گمانه زنی ها بر این بود که پدری قطعا بازی حساس برگشت برابر سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری و نیز برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد و همینطور نیز خواهد بود.

طبق بیانیه تیم پزشکی بارسا که دقایقی پیش منتشر شد، پدری از ناحیه عضله سولئوس ساق پای چپ دچار کشیدگی شده و بازی برابر سویا در کوپا دل ری، اوساسونا، پی اس جی و اوئسکا را از دست خواهد داد.

اگر همه چیز خوب پیش برود، او می تواند به بازی با رئال سوسیداد برسد و حتی در صورت صلاحدید لوئیس انریکه، برای اولین بار در فهرست تیم بزرگسالان اسپانیا قرار بگیرد.

بارسلونا پدری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه شب بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک تابستان گذشته از بارسا به خیرونا قرض داده شد و در این تیم توانسته اعتماد به نفس از دست رفته را دوباره پیدا کند. او دیروز در مصاحبه با اسپورت گفت که در پایان فصل به بارسا بر می گردد.

امروز ژاوی نیز حرف اریک را تایید کرد و گفت او فصل بعد در بارسا جایگاه خوبی خواهد داشت. ژاوی همچنین گفت که دلیل جدایی اریک ورزشی نبود: «اریک فصل بعد بازیکن بارسلوناست و جایگاه بهتری نیز در تیم خواهد داشت. او به دلیل مشکل باشگاه در قضیه بازی جوانمردانه مالی از تیم رفت. من هرگز نمی خواستم اریک از بارسلونا برود ولی شرایط ایجاب می کرد.»

دیگر خبرها

  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!