Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی صبح امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: نقاهتگاه قبلی که برای بیماران کرنایی آماده شده بود در بازدید مشترک با مرکز اورژانس و به دلیل نشت حاصل از بارندگی اخیر مورد تایید قرار نگرفت.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) ادامه داد: ساختمان نوسازی در کنار همان ساختمان قبلی وجود دارد که برای این منظور مناسب است اما به دلیل اختلاف پیمانکار با آموزش و پرورش ساختمان با وجود تکمیل بودن هنوز تحویل داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با برطرف شدن مشکل ساختمان جدید نیروهای بسیجی آماده انتقال تجهیزات و کمک به مرکز اورژانس در مدیریت نقاهتگاه هستند.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی با قدرت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: از ابتدای آذرماه سه هزار و 637 نفر در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی، نظارتی و محیطی در این طرح فعالیت کردند که یک هزار و 632 نفر آنان بسیجی هستند.

مرادی افزود: با توجه به ورود ویروس کرونای انگلیسی به چهارمحال و بختیاری و همجواری با استان خوزستان که در وضعیت قرمز قرار دارد باید وضعیت استان با دقت رصد شود تا از ورود افراد بیمار جلوگیری شود که در این راستا سپاه و بسیج با تمام تجهیزات آماده کمک به کادر درمان هستند.

وی در ادامه به مواردی از گزارش‌های واصل شده اشاره کرد و گفت: نارضایتی صنوف از اعمال محدودیت و ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، شیوع بیماری گوارشی در سرخون و مراجعه 15 نفر با علائم اسهال و استفراغ به مراکز درمانی از جمله این گزارش‌هاست.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) اضافه کرد: نارضایتی قشر کارگر از تعدیل نیرو و عدم پرداخت معوقات حقوق و بیمه آنان توسط شهرداری‌ها، شرکت آبفا و برفاب به بهانه کرونا و نارضایتی از کمبود دارو و فروش آزاد آن در استان نمونه‌ای دیگر از گزارش‌های واصل شده است.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مهران مرادی نقاهتگاه طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت