Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:11:58 GMT

بازگشت محدویت ها در صورت رعایت نشدن دستورالعمل ها

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۰۴۴

بازگشت محدویت ها در صورت رعایت نشدن دستورالعمل ها

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه هیچ‌گاه تلاش نکرده‌ایم رویکردمان در زمینه مقابله با کرونا، ایجاد نگرانی در بین مردم باشد، گفت: همواره تلاش شده است تا برای مقابله با این ویروس، حساسیت منطقی در جامعه حکم‌فرما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که دنیا با ویروس کرونا درگیر بوده و نوع جهشی آن نیز کم‌کم در آستانه همه‌گیری است، افزود: انتظار امروز ما از همه آحاد مردم این است که پروتکل‌های بهداشتی با حساسیت زیادی رعایت شود و در این زمینه وظیفه هیئت امنای پاساژها، بازاریان و فعالان اجتماعی بیش از سایر اقشار جامعه است.

مرادی نافچی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا در شرایط امروز کرونایی، محدودیت‌های کرونایی اعمال نشود و مردم بیش از این به لحاظ اقتصادی در مضیقه نباشند، تصریح کرد: رویکرد امروز استان در برنامه‌ریزی‌ها سلامت مردم است، به همین خاطر با هر چیزی که بخواهد سلامت آحاد مردم را به خطر بیاندازد، مقابله خواهد شد، حتی اگر این موضوع با اعمال محدودیت‌ها محقق شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در نوروز پیش رو به هیچ وجه قصد برپایی ستاد تسهیلات سفر نداریم، ادامه داد: کسانی که در نوروز قصد ورود به استان زنجان را دارند، باید گواهی PCR آن‌ها منفی باشد. همچنین مهمانسراها و هتل‌ها نیز به هیچ وجه نباید مسافرانی که PCR آن‌ها مثبت است را پذیرا باشند، چون نمی‌خواهیم به خاطر چند مسافر، سلامتی مردم استان به خاطر بیافتد.

مرادی‌نافچی با یادآوری اینکه تلاش برای حفظ حساسیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام باید اولویت همه مردم باشد، اظهار کرد: اعمال محدودیت منجر خواهد شد تا اصناف در روزهای پایانی سال با دغدغه مواجه شوند اما اگر همه آحاد مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی احساس مسئولیت کنند، این اتفاق رقم نخواهد خورد.

وی همچنین گریزی به موضوع انتخابات زد و با یادآوری اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور فراهم شده است، عنوان کرد: زمان ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفندماه امسال، انتخابات شوراهای روستا از ۱۶ فروردین‌ماه سال آینده و انتخابات ریاست‌جمهوری از ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۹۹ خواهد بود که مهلت ثبت‌نام برای انتخابات شوراهای شهر و روستا یک هفته و برای انتخابات ریاست‌جمهوری به مدت پنج روز خواهد بود.

کد خبر 5158305

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان شیوع کرونا ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد زلزله بوشهر شیراز کرونای انگلیسی بارش برف گرگان اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آن‌ها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظر‌ها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

وحیدی درباره انتخابات مجلس نیز بیان کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود؛ از این ۲۲ حوزه، در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به‌صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری