Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان برابر نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در مورد تیم نفت آبادان باید بگویم که حریف ما از تیم‌های با کیفیت نیم فصل نخست بود. این تیم با نتایجی که گرفته نشان داده تیم پرقدرتی است. حریف از حضور کادر فنی خوب و بازیکنان سرشناس بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هم نشان دادیم دست و پا بسته نیستیم. تیم جوانی هستیم که می‌خواهیم بهترین نتایج را کسب کنیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و نفت آبادان را بررسی کردیم و می خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم.

مربی تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: با توجه به بودجه و برنامه ریزی و نگاه به فصول گذشته فکر می کنم برای مسوولان نتایج راضی کننده بوده اما برای مهدی تارتار فکر نمی کنم که اینطور باشد. با توجه به نفراتی که در اختیار داریم نتیجه خوبی گرفتیم. این تیم را کادر فنی فعلی نبسته است. ما نقاط ضعفی داریم که برای نیم فصل دوم باید آنها را ترمیم کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

پاشایی تصریح کرد: در نقل و انتقالات جنگ نابرابری بین تیم‌های متمول با تیمی مثل پیکان ایجاد شده است. پیش بینی این را داشتیم که نتوانیم در نقل و انتتقالات ستاره بگیریم. به همین خاطر نگاه ویژه ای به لیگ دسته اول داشتیم و شرایط خیلی از بازیکنان را بررسی کردیم اما زمانی که آنها برای امضای قرارداد به باشگاه آمدند فکر می‌کنم مدیر برنامه‌هایشان کارشکنی کردند. برخی نفرات صبحانه را در باشگاه پیکان خوردند و شب شامشان را در یک باشگاه متمول خورده و قراردادی چند برابر بسته است. این موضوع از مسائل حرفه‌ای به دور است.

وی اضافه کرد: غلامحسین پیروانی حرف جالبی می‌زد و می‌گفت ما با تفنگ بادی به جنگ خمپاره رفتیم. آن زمان ما فکر می کردیم او مزاح می کند اما الان می فهمیم او درد فوتبال را بیان می کرد. نمی توان با تیم های پولدار برابری کرد. باید از اکبر محمدی تشکر کنیم که شرایط خوبی تلاش می کند ایجاد کند اما بودجه ما محدود است. ما حتی نمی توانیم بازیکنانی که در سایر تیم‌ها ذخیر هستند هم با آنها نمی توانیم مذاکره کنیم. باید یا دنبال بازیکن سازی برویم و یا ببینیم اگر بازیکنی به درد تیمی نمی خورد سپس آن را جذب کنیم.

وی گفت: نمی توان به این شرایط نقل و انتقالات گفت چرا که باید صبر کنیم و ببینیم تیم های پولدار چه نفراتی را جذب می کنند هر بازیکنی اضافه آمد، باشگاهی مثل پیکان جذب کند. خروجی هم قطعا داریم. برخی بازیکنان نتوانستند خواسته های کادر فنی را اجابت کنند. امیدوارم آن بازیکنان در تیم‌های دیگر موفق باشند.

پاشایی تصریح کرد: برای بازی فردا مقابل نفت آبادان محمد ابراهیمی مصدوم است و محروم هم نداریم.

وی در مورد تقابل با استقلال در جام حذفی اضافه کرد: تیم‌های مانند پیکان هدفشان برگزاری آبرومندانه جام حذفی است.  امیدوارم بتوانیم در جام حذفی نتیجه آبرومندی را مقابل یکی از تیم‌های پر افتخار لیگ کسب کنیم. درست است با تیم خوب استقلال بازی داریم اما می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم.

مربی پیکان در مورد اینکه آیا تیمش در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر، اضافه کرد: الان در منطقه امن جدول هستیم. همین پیکان سال گذشته روز آخر در لیگ ماند. امیدوارم بتوانیم با جذب بازیکن در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

برچسب‌ها استقلال تیم فوتبال پیکان غلامحسین پیروانی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال تیم فوتبال پیکان غلامحسین پیروانی استقلال تیم فوتبال پیکان غلامحسین پیروانی لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟

به گزارش همشهری آنلاین، به دلیل عدم آگاهی بسیاری از مردم، برخی افراد با سوء استفاده از این مساله اقدام به دریافت پول از شهروندان می‌کنند. به طوری که در برخی شهرها، افراد وقتی به کافی‌نت مراجعه می‌کنند از آنها مبلغی را مطالبه و عنوان می‌شود که درصد اندکی سهم کافی‌نت و مابقی سهم اتاق اصناف برای صدور مجوز است. این در حالی است که قانون تاکید دارد که دریافت مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا رایگان است

برای گرفتن شناسه یکتا به آدرس www.g۴b.ir مراجعه و روی گزینه شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی کلیک کند. پس از آن در منوی جستجو، موضوع فعالیت صنفی‌تان را تایپ کرده و گزینه دریافت شناسه یکتا را فشار دهید. ۳ گزینه پیش روی شماست، اگر کسب و کارتان شخصی است وارد گزینه اشخاص حقیقی شده و از آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانیsso.my.gov.ir/login شماره موبایل را وارد کرده و رمز ورود را بزنید. در اینجا دیگر شما خودتان می‌توانید در چند ثانیه شناسه یکتا بگیرید. کاملا رایگان.

کد خبر 849412 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها شاخص کسب و کار اصناف دولت الکترونیک

دیگر خبرها

  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • تندی غذا را چگونه بگیریم ؟ | رفع تندی غذا با چند راه ساده ؛ از رفع تندی غذا با نوشابه تا سیب زمینی و لبنیات
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • ۱۳۰ مورد تخلیه آب از منازل و امدادرسانی به ۱۴۰ خودرو و ۲۴۰ خانوار متاثر از شرایط جوی اخیر
  • نصف کم‌بارشی‌های کشور با بارش های امسال جبران شد