Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پاشازاده وضعیت ماشین سازی را اسفبار عنوان کرد

مهدی پاشازاده سرمربی جدید ماشین سازی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهر خودرو شرکت کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل شهرخودرو گفت:

شرایط ‌مان خیلی سخت است. از شرایط سخت ناله نمی ‌کنم و بهانه هم نمی ‌گیرم ولی در لیستی که آماده کرده بودم، با 5 بازیکن امیدمان 20 نفر شده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشازاده افزود:

الان به من اعلام کردند که تقریباً 12 نفر می ‌شویم. کارت بازی بقیه بازیکنان هنوز صادر نشده است.

سرمربی تیم ماشین‌ سازی تبریز با اشاره به کمبود بازیکن در تیمش افزود:

برای بازی فردا می‌ توانم فقط از 2 بازیکن امید استفاده کنم. از این تیم 10 نفره هم 3-4 نفر می‌ خواهند بروند. 3-4 هم مصدوم هستند و 2-3 نفر هم خودشان را به مصدومیت زده ‌اند. وضعیت اسفناک است.

پاشازاده در خصوص تأثیر جدایی پیمان بابایی بر شرایط ماشین‌ سازی گفت:

حتماً جدایی این بازیکن به تیم ‌مان لطمه می ‌زند. قبل از اینکه من به ماشین ‌سازی بیایم این بازیکن از تیم جدا شده بود. وقتی بهترین گلزن و بازیکنی که کیفیت خوبی دارد، از تیم جدا شود، صددرصد صدمه می‌بینید.

پاشازاده در خصوص شرایط ماشین‌ سازی برای نیم‌ فصل دوم گفت:

وقتی که من اینجا آمدم و با مسئولان صحبت کردم، قرار شد که حمایت کنند. مبنا را هم بر این گذاشتیم که قرار نیست و توانایی‌اش را هم نداریم که 500 میلیون تومان برای رضایت‌نامه بازیکن بدهیم. تیم‌هایی مانند نفت مسجدسلیمان، نساجی، سایپا و ذوب‌آهن که بالاتر از ما قرار دارند، در حال خرید بازیکن هستند و رقم‌های خوبی هم خرج می ‌کنند.

سرمربی تیم ماشین ‌سازی تبریز افزود:

ما که این رقم‌ ها را نداریم، مشکل ‌مان این است که با 4 بازیکن صحبت کردیم و به خاطر ما و تیم آمده ‌اند، جوان هم هستند و من هم نظر مثبتی دارم و با آن‌ها می‌توان خیلی کارها را انجام دهم تا یک تیم شویم، اما متأسفانه هیئت فوتبال قراردادشان را ثبت نمی ‌کند.

پاشازاده با اشاره به طلب هیئت فوتبال آذربایجان شرقی از باشگاه ماشین‌سازی ادامه داد:

نمی‌توانم از هیئت فوتبال ایراد بگیرم. چون طلبکار هستند و ثبت نمی‌کنند. فردا بازی داریم و هیئت فوتبال شهرمان قرارداد بازیکنان را ثبت نمی‌کند، چه‌کارش کنیم؟ ما توانستیم 4 بازیکن را جذب کنیم، قرارداد هم بسته‌اند و بدون دریافت ریالی، می‌خواهند بازی کنند اما این مشکل را داریم.

پاشازاده افزود:

حتی من 3 بازیکن امید آورده‌ام تا از سرمایه باشگاه استفاده کنم. آن‌ها هم بازیکنان خوبی هستند اما نمی‌توانم از حضورشان استفاده کنم و این خیلی بد است. بی‌برنامه و بدون سازماندهی، نمی‌دانم که واقعاً چگونه هستیم. یکی از دستیاران گفت که می‌خواهیم با مشت و لگد به جنگ توپ و تفنگ برویم. این اصطلاحات قدیمی شده ولی واقعیت همین است.

سرمربی تیم ماشین‌ سازی تبریز با تأکید بر کمبود بازیکن تیمش برای بازی فردا افزود:

برای اردوی پیش از بازی، به سرپرست تیم گفتم که کدام 20 نفر را به هتل بفرستم؟ اگر 6-7 نفری که کارت ندارند را بفرستم، مشکل‌شان برای فردا رفع می‌شود؟ اگر نشد، چه ‌کار کنم؟ این شرایط همه‌جوره به ضرر من است.

پاشازاده در پایان گفت:

من گردن هیات فوتبال نمی ‌اندازم، آن‌ها هم حق و طلب دارند، از سالیان گذشته هم طلب دارند و این در حیطه وظایف من نیست. اگر قبول کنند، به ما لطف می‌کنند که این هم به بدهی‌های قبلی اضافه شود اما اگر قبول نکنند، فکر می‌کنم فردا فاجعه می‌شود.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم ماشین مهدی پاشازاده هیئت فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟