Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با اعلام این خبر، گفت: علاوه بر ارائه و بررسی گزارش روند اجرای مصوبات دهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا؛ ارزیابی آخرین و ضعیت شیوع و بروز ویروس کووید ۱۹ و نوع جهش یافته آن(انگلیسی) در استان خوزستان و همچنین نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی درسطح کشور، کمیته های بهداشت و درمان و عالی نظارت، مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد، درخصوص نحوه اجرای مصوبات دهمین جلسه قرارگاه عملیاتی، مبنی بر اتخاذ تمهیدات الزام در راستای ایجاد محدودیت ها، درجهت تردد مسافران به استان خوزستان، ازطریق هوایی، ریلی، ناوگان جاده ای و همچنین اعمال محدودهای مصوب در ارتباط با تردد مسافرین از مرزهای مشترک کشورمان با عراق، گزارش ارائه می شود.

دین پرست خبر داد: اتاق اصناف ایران؛ درخصوص نحوه اجرای مصوبات دهمین جلسه قرارگاه عملیاتی، مبنی بر تهیه و ابلاغ دستورالعمل مناسبی در راستای نحوه فعالیت صنوف در استان خوزستان؛ با بهره گیری ازظرفیت های قانونی و با همکاری وزارت صنعت، معدن وتجارت، سازمان تعزیرات، گزارشی ارائه خواهد کرد.

همچنین ارائه گزارش حوزه معاونت اقتصادی رییس جمهور، درخصوص مصوبات دهمین جلسه قرارگاه، مبنی بر ضرورت حمایت از صنوفی که از اعمال محدودیت های جاری و آتی خسارت خواهند دید، ارائه خواهد شد.

وی افزود: رییس تیم واکنش سریع در مدیریت کووید ۱۹؛ ازمجموعه اقدامات انجام شده در راستای کنترل بیماری در استان خوزستان، دراجرای مصوبات دهمین جلسه قرارگاه عملیاتی گزارش ارائه خواهد داد.

دین پرست گفت: همچنین ستاد مبارزه با کرونا استان خوزستان، از آخرین وضعیت بروز و شیوع ویروس کرونا و بویژه نوع جهش یافته (انگلیسی) و اقدامات انجام شده در راستای کنترل بیماری توسط استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز، بعنوان فرمانده بهداشت ودرمان سطح استان و ارائه پیشنهادات اجرایی موثر، درجهت کنترل هرچه مناسبتر بیماری گزارش می دهند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دبیر قرارگاه عملیاتی تصریح کرد: مطابق روال هرجلسه قرارگاه، در ابتدای نشست، نماینده وزارت بهداشت و درمان نیز گزارشی از کمیته عالی نظارت، از روند اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و آخرین وضعیت بروز و شیوع ویروس کووید ۱۹ در سطح کشور، به جلسه قرارگاه ارائه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونای انگلیسی استان خوزستان ارائه خواهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: کارگروه اقتصاد دریا محور هنوز در فاز فرایندی است و خروجی عملیاتی نداشته و دلیلش هم شروع کار کارگروه استانی پیش از کارگروه ملی است که جمع‌بندی ملی، طبقه بندی استانی را در این کارگروه تغییر داد و امسال با گذر از این مرحله، عملیات‌های تعریف شده را شروع می‌کنیم.

مهدی دوستی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران با اشاره به تعدد نظام اولویت‌های استان، اظهار کرد: پیشبرد همزمان برنامه‌های اجرایی اقتصاد دریا پایه، تحقق مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری و عملیاتی کردن شعار سال سه کلان اولویت استان هستند.

وی پیگیری مستمر مصوبات سفر و برگزاری جلسات کارگروه اقتصاد دریا محور را در حال انجام اعلام کرد و عنوان کرد: کارگروه اقتصاد دریا محور هنوز در فاز فرایندی است و خروجی عملیاتی نداشته و دلیلش هم شروع کار کارگروه استانی پیش از کارگروه ملی است که جمع‌بندی ملی، طبقه بندی استانی را در این کارگروه تغییر داد و امسال با گذر از این مرحله، عملیات‌های تعریف شده را شروع می‌کنیم.

دوستی حرکت در مسیر تعیین شده توسط مقام معظم رهبری را تکلیف مهم استان دانست و تاکید کرد: برای تحقق شعار سال نیز کارگروهی در حال شکل‌گیری و انسجام است که هدف مشخص این کارگروه تعیین راهبردهای ماندگار در مسیر جهش تولید است.

وی در خصوص راهبردهای تحقق شعار سال، افزود: پیدا کردن راهکارها و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد وظیفه‌ی سخت مدیران است اما باید مسیر مشارکت برای مردم مشخص باشد و فراتر از مدل‌های فعلی که مثلاً زمینی برای دامداری در اختیار مردم قرارمی‌گیرد، باشد.

وی در پایان بر پیشبرد همزمان سه کلان اولویت برنامه‌ای استان نیز تاکید کرد و گفت: اعضای شورای مشورتی کارگروه تحقق شعار سال کار خود را شروع کرده‌ اند همچنین بیشتر مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان نیز ابلاغ شده که باید در اجرای همزمان، مردم اثر و راهگشایی این مصوبات را ببینند، به عنوان مثال در حوزه راه‌آهن مصوبات مهمی داریم که می‌تواند به بندر شهید رجایی جانی دوباره دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است