Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:52:08 GMT

هرجا تفکر بسیجی سرلوحه کارها قرار گرفت پیشرفت کردیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۴۱۸

هرجا تفکر بسیجی سرلوحه کارها قرار گرفت پیشرفت کردیم

سردار ملک شاهکوهی، گفت: هرجا تفکر بسیجی سرلوحه کارها قرار گرفت پیشرفت کردیم و بر مشکلات فائق آمدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سپاه گرگان، اظهار کرد: از نخستین روزی که به عنوان خادم شما در این جایگاه قرار گرفتم رسماً اعلام کردم اولویت اصلی ما در سپاه نینوا ارتقا پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوا، خاطرنشان کرد: باور داریم هرجا تفکر بسیجی سرلوحه کارها قرار گرفت پیشرفت کردیم و بر مشکلات فائق آمدیم و جلو رفتیم.

ملک شاهکوهی ادامه داد: در همین ماجرای مبارزه با کرونا، جلوه های زیبای همدلی و کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی عیناً گفتمان بسیج حلال مشکلات شد.

وی، افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج نقش کلیدی دارد تا زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و سپاه و بسیج از جنس مردم و برای مردم اند و خدمت رسانی به مردم رسالت ما است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند