Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت هوشمندانه‌، هدایت موثر تیم های کاری، ارتباط آنلاین بهتر و سریعتر با کارمندان و بالاخص کارمندان دورکار در تعطیلات نوروز و دوران دورکاری دلیل عمده استقبال کسب و کارها از نرم افزار اتوماسیون اداری است.

نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری با شناسایی نیازها و رفع دغدغه‌های مدیریتی ابزاری منحصر به فرد برای مدیرانی است که به دنبال تحول آنی در مجموعه خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت هوشمندانه‌ ، ابزار می‌خواهد...

اگر شما هم در کسب و کارتان با چالشها و نیازهای زیر مواجهید حتما باید به فکر استفاده از یک ابزار مدیریتی مناسب باشید.

اگر اسناد و مدارک سازمان تان پراکنده است. اگر مجبور به استفاده از چندین نرم افزار در محیط های کاری گوناگون هستید اگر به نرم افزاری نیاز دارید که بتوانید بصورت تیمی روی پروژه ها و اسناد مختلف کار کنید اگر جستجو میان انبوه اسناد و بایگانی‌ها برایتان دشوار و زمانبر است اگر در هلدینگ تان پیگیری کارها میان شرکتهای زیرمجموعه دشوار بوده و پراکندگی اطلاعات دارید اگر در کارهای تیمی و پروژه ها، کارها با تاخیر انجام می‌شود و وضعیت پیگیری مناسبی ندارد اگر میخواهید از همه جا به اطلاعات سازمان و تیم کاری تان دسترسی داشته باشید اگر در مجموعه‌ خود روالهای کاری متعدد دارید که خاص کسب و کار خودتان است ولی هنوز دستی انجام میشود... ...

در وضعیت دورکاری، مدیریت اسناد، فرآیندها و کارهای در حال جریان در کسب‌وکار اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند و مدیران باید با دقت بیشتری فرایندها را مدیریت و کنترل کنند. نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری امروزه نه‌تنها برای گردش مکاتبات و اسناد، بلکه برای تمامی کاربردهای کسب و کار اعم از  مدیریت تیم، مدیریت کارها، مدیریت فرایندها، زمانهای کاری، چت گروهی و... استفاده می‌شوند و نرم افزارهای اتوماسیون کسب و کار نظیر نرم افزار فراگستر همه این موارد را در یک محیط کاری واحد ترکیب کرده تا شما بتوانید پیشرفت کارها را در مجموعه خود مشاهده کنید. درواقع، مدیریت سیستماتیک کارها و فرایندها درحال‌حاضر نیازی الزامی در همه‌ی کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

در واقع نرم افزار فراگستر کمک می کند تا کل مجموعه شما منظم و پویا شود. بطوریکه هر کدام از اعضای آن بداند که چه وظایفی دارد و چگونه باید آنها را انجام دهد. معین شدن مسئولیت ها، پیگیری کارها و اولویت بندی آن ها، باعث بهبود بهره وری افراد، کاهش هزینه‌های کسب و کار و درنهایت پیشرفت کل سیستم می‌شود.

به نرم‌افزارهای اتوماسیون اعتماد کنید تا در سال 1400 شاهد معجزه در کسب و کار خود باشید

با وضعیت پیشرفت کرونا مطمئن باشید اگر به فکر دیجیتالی کردن و افزایش چابکی کسب و کارتان نباشید بزودی از رقبا عقب افتاده و برای جبران آن در آینده متحمل هزینه های بسیاری خواهید شد. الان بهترین زمان بهبود و ساخت یک کسب و کار منظم و شفاف است.

‌سیستم های اتوماسیون اداری مجموعه ای از مزایا را برای انواع کسب و کارها با هر اندازه ای ارائه میدهند.

افزایش بهره‌وری کارکنان بهبود تصمیم‌گیری مدیران بهبود ارتباطات سازمانی کاهش هزینه‌ها یکپارچگی سازمانهای بزرگ دسترسی سریع و آسان به اسناد و مدارک سازمانی افزایش رضایت ارباب رجوع‌ و ...

ما مسئولیت خود میدانیم با ارائه تسهیلات ویژه به سازمانها در روزهای پایانی سال، گامی هرچند کوچک در جهت نجات کسب و کارها از بحران کرونا برداریم و کمک کنیم تا مدیران بتوانند با در اختیار داشتن یک ابزار مدیریتی درست، هر روز شاهد رشد و ارتقای کسب و کارشان باشند.

همین الان رایگان دمو ببینید و از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوید

اگر میخواهید شما هم از تسهیلات این فروش ویژه بهره‌مند شوید میتوانید از طریق تکمیل فرم درخواست دمو،  یا تماس با شماره اختصاصی 88173119-021 و یا حتی پیامک عدد 2 به شماره 300026594526230 دموی نرم افزار را ببینید. در نظر داشته باشید تخفیفات این طرح شامل حال مشتریانی خواهد شد که خرید خود را تنها تا 20 اسفندماه 99 قطعی نمایند.

منبع: فارس

کلیدواژه: نرم افزار اتوماسیون مدیریت تخفیف اتوماسیون اداری نرم افزار کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در آئین امضای قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTx) در دیلم اظهار کرد: طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها یکی از روش‌های دسترسی به اینترنت ثابت است که به جای تمام یا بخشی از کابل مسی از کابل‌های فیبر نوری بهره می‌برد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر افزود: توسعه شبکه فیبرنوری و ایجاد زیرساخت ارتباطی مناسب و دسترسی مردم به ارتباطات پرسرعت، با کیفیت و امن از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

سملیان با بیان اینکه تمامی خانوارهای شهرهای دیلم و امام حسن از این طرح بهره مند می‌شوند، گفت: زمان اجرای این طرح فیبر نوری ۶ ماه پیش بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها بین شهرداری‌های دیلم و امام حسن و شرکت ایرانسل در راستای هوشمندسازی این شهر به امضا رسید.

وی در پایان با تجلیل از تلاش‌های فرماندار شهرستان دیلم افزود: شهرداری‌های دیلم و امام حسن تمام همکاری لازم را با شرکت ایرانسل خواهند داشت تا در مدت مشخص شده در قرارداد، پروژه اجرایی و به مردم دیلم و امام حسن تقدیم شود.

کد خبر 6087871

دیگر خبرها

  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن