Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری فیلیپین از برنامه خود برای سفر به چین و تشکر از رئیس جمهوری این کشور برای ارسال واکسن‌های کرونای ساخت شرکت سینواک خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ای بی اس، رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین امروز (یکشنبه) پس از دریافت واکسن های کرونای چینی اعلام کرد که قصد دارد برای تشکر از رئیس جمهوری چین به این کشور سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری فیلیپین دراین باره گفت: شاید در پایان سال، زمانی که همه چیز مناسب باشد، قصد دارم سفر کوتاهی به چین انجام دهم تا دستان رئیس جمهور شی جین پینگ را بفشارم و شخصا از او برای کمک اعطایی تشکر کنم.

دوترته گفت که 600 هزار دوز واکسن چینی شرکت سینواک تنها محموله ای است که توسط یک هواپیمای دولتی چین حمل شده است.وی در عین حال از مردم کشورش خواست که در فرایند واکسیناسیون سراسری شرکت کنند. قرار است 100 هزار دوز از این واکسن ها در بین سربازان فیلیپینی توزیع شود.

تحویل این واکسن های به فیلیپین این اجازه را می دهد که عملیات واکسیناسیون را به زودی آغاز کند و بدین ترتیب کشوری را که 576352 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 12318 نفر جان خود را از دست داده است از شر این ویروس نجات دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار چین اخبار فیلیپین ویروس کرونا اخبار چین اخبار فیلیپین رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • چین برای اولین بار توافقنامه ادعایی 2016 دریای چین جنوبی با فیلیپین را منتشر کرد
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ