Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با رشد ۰.۰۲درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

معاملات امروز بوعلی متعادل و حول صفر تابلو رقم خورد. این نماد دو روز گذشته شاهد افت قیمت بود. معاملات سهام پتروشیمی بوعلی حوالی قیمت عرضه اولیه خود صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته حدود ۶۰درصد افزایش یافت. هم‌گروهی‌های بوعلی مانند اکثر نمادها سرخپوش شدند.

سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در آخرین معاملات خود، عدد ۴۱,۵۱۰ریال را ثبت کرد. همچنین با جابجایی پنج میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۴۱,۵۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «بوعلی» به حدود ۲۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۲۵درصد از سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا را حقیقی‌ها و ۷۵درصد دیگر را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، اکثر فروشندگان سهام این شرکت افراد حقیقی بودند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین نمای پایانی بورس امروز/ رکورد ریزش بورس با دامنه نوسان نامتقارن هم شکسته شد بازدهی منفی همه بازار‌ها در هفته اول اسفند/ ثبت بیشترین زیان برای سکه ارزش سهام عدالت من (۹ اسفندماه) ادعاهای غیرمسئولانه؛ از بورس تا دلار نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ عرضه باقی‌مانده اپال بازار را به‌هم ریخت!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت پتروشیمی بوعلی سینا سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا بورس بوعلی برجام پتروشیمی بوعلی سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی