Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@09:49:17 GMT

ده نمکی: سریال "دادِستان" حرف دل مردم کف خیابان است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۰۶۶

کارگردان سریال "دادِستان" گفت: این سریال برای افرادی تولید شده است که نمی توانستند آن را از اینترنت و یا پلتفرم های دیگر دنبال کنند و دوست داشتند آن را از طریق آنتن و در کنار خانواده ببینند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسعود ده‌نمکی کارگردان سریال "دادِستان" گفت: من مطمئن بودم که این سریال داد عده‌ای را درخواهد آورد و آن را در قالب انتقاد بیرون زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ده نمکی افزود: افرادی که متهم این قصه بودند در واقعیت داستان خود را در این سریال دیدند و گارد گرفتند.
او گفت: واکنش‌های اجتماعی و تماس‌های متعدد نشان دهنده این است که این سریال با همین محتوا، ساختار و فرم مورد اقبال واقع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سریال ، دادستان ، مسعود ده نمکی ، کارگردان ، مجموعه تلویزیونی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سریال دادستان مسعود ده نمکی کارگردان مجموعه تلویزیونی ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم

در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

دقایقی قبل جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در تماس تلفنی با نخست وزیر و رئیس دستگاه اطلاعات قطر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرده است.

کد خبر 751235

دیگر خبرها

  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی