Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@11:02:11 GMT

طارمی یاد بازی ایران - پرتغال را زنده کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۰۷۳

طارمی یاد بازی ایران - پرتغال را زنده کرد

ایران اکونومیست- مهدی طارمی در بازی حساس لیگ پرتغال بین پورتو و اسپورتینگ یاد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال را زنده کرد.

 در دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ فوتبال پرتغال تیم فوتبال پورتو به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. پورتو که در رده دوم جدول لیگ پرتغال بود و فاصله ۱۰ امتیازی با اسپورتینگ صدرنشین داشت، در صورت برد در این مسابقه می‌توانست به قهرمانی امیدوارتر شود اما تلاش این تیم برای گلزنی به پورتو ثمری نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در این مسابقه صاحب دو موقعیت خوب گلزنی شد که با کم دقتی این فرصت‌ها از دست رفت. این مهاجم ایرانی ساعاتی بعد از بازی، با انتشار پیامی از هواداران تیم پورتو عذرخواهی کرد.

اتفاقاتی که در این بازی برای طارمی افتاد بی شباهت به بازی ایران و پرتغال در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه نبود. طارمی در ثانیه‌های پایانی آن مسابقه و در حالی که بازی با نتیجه تساوی یک - یک در جریان بود، یک موقعیت بسیار خوب گلزنی را در محوطه جریمه پرتغال به اوت زد تا آه از نهاد هواداران فوتبال ایران برآید. در صورت گل شدن آن موقعیت، پرتغال از جام جهانی حذف می‌شد و تیم ملی ایران به مرحله بعدی راه می‌یافت.

طارمی در حسرت از دست دادن آن موقعیت تحت فشار زیادی قرار گرفت و در زمین مسابقه شروع به گریه کرد. علاوه بر اعضای تیم ایران، یکی از نفراتی که به طارمی و دیگر بازیکنان ایران دلداری داد، «په په» مدافع سرشناس پرتغال بود.

این اتفاق به نوع دیگری در بازی پورتو با اسپورتینگ رقم خورد؛ با این تفاوت که این بار په په به عنوان هم تیمی به مهاجم تیم ملی ایران دلداری داد. طارمی از شدت ناراحتی بعد از پایان مسابقه ابتدا روی زمین نشست و یکی از بازیکنان پورتو برای بلند کردن او از زمین تلاش کرد. طبق ادعای سایت «noticiasaominuto» طارمی حتی به دلیل از دست دادن این موقعیت‌ها بعد از بازی با اسپورتینگ گریه کرده است.

او هنگام خروج از زمین هم با استقبال «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو مواجه شد. در همین هنگام په په هم به سمت طارمی رفت و با باز کردن آغوشش برای او، به این مهاجم ایرانی دلداری داد.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به فاصله چند ساعت بعد از اینکه ژاوی با ‏اینکه گفته بود تابستان امسال بارسا را ترک می‌کند در این تیم ‏ماندگار شد، اتفاق مشابهی در باشگاه پرتغالی پورتو رخ داد. ‏

بنابر روایت ورزش سه، سرجیو کونسیسائو هم قرار بود امسال تابستان از پورتو جدا شود، ‏درحالی‌که قرارداد او تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار داشت. ولی ساعتی پیش ‏کونسیسائو با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را سه ساله تمدید ‏کرد. به این ترتیب او تا تابستان ۲۰۲۸ سرمربی پورتو خواهد بود. ‏

دیروز رسانه‌های پرتغالی گفتند ماندگار شدن یا جدا شدن کونسیسائو ‏به نتیجه انتخابات ریاست باشگاه پورتو بستگی دارد. پینتو داکاستا، ‏رئیس پورتو، گفت اگر او در انتخابات برنده شود کونسیسائو خواهد ‏ماند. ولی امروز درحالی‌که هنوز انتخابات باشگاه برگزار نشده قرارداد ‏این مربی پرتغالی سه ساله تمدید شد. ‏

رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با سرمربی این تیم گفت: "با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کارهایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است".‏

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: "می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم". ‏

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899583

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید