Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:44:42 GMT

«دوگانه‌های سرنوشت ساز» به چاپ رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۲۸۷

«دوگانه‌های سرنوشت ساز» به چاپ رسید

«دوگانه‌های سرنوشت ساز» به قلم سیدمحمدحسین راجی توسط نشر معارف به چاپ رسید.

به گزارش مشرق، «دوگانه‌های سرنوشت ساز» به قلم سیدمحمدحسین راجی توسط نشر معارف به چاپ رسید.

دوگانه‌های سرنوشت‌ساز در مورد دوگانه‌هایی است که در گام دوم انقلاب توجه به آن‌ها می‌تواند سرنوشت انقلاب را تعیین کند. ده مورد دوگانه‌ای که مقام معظم رهبری در جلسه ۲۳/۱۲/۹۷ در جمع نمایندگان خبرگان رهبری ایراد نمودن و به آنها اشاره کردند، دو گانه‌هایی‌اند که مثل شریان اصلی بدنة انقلاب اگر توجه نشود نتیجه‌ای جز فروپاشی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمدحسین راجی نویسنده کتاب به شرح و تفصیل این ده مورد دوگانه‌ها در ده فصل پرداخته و بر اساس تجربیات گام او انقلاب از پیروزی‌ها الگویی برای گام دوم می‌سازد و از شکست‌ها عبرتی برای آن.

نویسنده پیش از این کتاب «گام تمدن ساز» با موضوع بسط بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه بر اسناد بین المللی را نشر معارف به چاپ رسانده بود که موضوع چهاردهمین پویش مطالعاتی روشنا قرار گرفت و در کمتر از سه ماه ۱۰ هزار نسخه منتشر شد.

این کتاب در ۲۲۸ صفحه و با قیمت ۳۵ هزار تومان توسط نشر معارف به چاپ رسید و در فروشگاه‌های پاتوق کتاب و کتابفروشی‌های جبهه انقلاب در دسترس علاقه‌مندان به این موضوع است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا کتاب نمایشگاه کتاب نشر معارف نشر معارف به چاپ چاپ رسید دوگانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در همایش متمرکز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشهد با اشاره به توصیه‌های بزرگان دین درباره حج گزاری اظهار کرد: روحانیون کاروانهای حج مشعل داران معارف و مناسک هستند و مهمترین برنامه برای سفر حج اخلاص است و اگر کسی نیت دیگری داشته باشد این سفر را از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برنامه ریزی زائران برای استفاده از لحظه لحظه سفر حج را خواستار شد و به حاجیان توصیه کرد: زائری که برنامه ندارد سفر را از دست داده است، باید برای این سفر معنوی برنامه ریزی قبل و حین آن را داشته باشد تا بهره برداری لازم را کسب کند.

وی گفت: یک زائر باید برای قرآن خواندن و زیارت و بهره مندی از لحظات این سفر معنوی برنامه ریزی و سلامتی جسمی و روحی خود را در طول سفر حفظ کند تا در انجام اعمال و مناسک حج دچار مشکل نشود، لذا لازم است که قبل از سفر خود را از لحاظ معنوی و آمادگی جسمانی به حد مطلوب برساند.

گفتنی است؛ سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی، مسؤول حراست حج و زیارت و رئیس پلیس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در سخنان خود در این همایش نکات لازم در حوزه رعایت اصول امنیتی و حراستی و قوانین کشور میزبان در برخورد با هر گونه تخطی از قوانین را تشریح کردند.

کد خبر 6089109

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها