Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تارنمای شبکه ونزوئلایی تله سور، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا روز شنبه (به وقت محلی) اعلام کرد: کلیه روابط خود با اسپانیا را به صورت کامل مورد بازبینی قرار خواهیم داد. به هرگونه تجاوزی که به هر یک از اَشکال لفظی، عملی، دیپلماتیک یا سیاسی وارد شود، با قدرت پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ونزوئلا به دلسی رودریگز، معاون خود و خورخه آرزا، وزیر امور خارجه کشورش دستور داد تا بازبینی روابط دیپلماتیک ونزوئلا را با اسپانیا در دستور کار قرار دهند.

او افزود: "دخالت‌های بیشتری را از سمت هیچ کسی نمی‌پذیریم. دیگر تزویر کافی است! "

علاوه بر این، مادورو در سخنان خویش اظهارات آرانچا گونزالس لایا، وزیر امور خارجه اسپانیا را که در کلمبیا نظام سیاسی ونزوئلا را زیر سوال برده است، رد کرد و گفت: "وزیر امور خارجه اسپانیا به شبه نظامیان و دولت کلمبیا نفع می‌رساند. چرا از قتل عام رهبران و مدافعان حقوق بشر در کلمبیا سخن نمی‌گوید؟ چرا برای بدگویی از ونزوئلا به (منطقه مرزی) «کوکوتا» می‌رود؟ "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد