Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:57:20 GMT

ممبینی: باید به رای مجمع احترام گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۷۰۷

ممبینی: باید به رای مجمع احترام گذاشت

عضو سابق هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال که نتوانست در دوره جدید این فدراسیون عضو هیات رئیسه شود، می‌گوید باید به رای مجمع احترام گذاشت.

به گزارش ایسنا، هدایت ممبینی پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: برای رئیس جدید و اعضای جدید آرزوی توفیق داریم. باید به رای مجمع احترام گذاشت. در یک فضای خوب انتخابات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره انتخاب عزیزی خادم به عنوان  رئیس فدراسیون فوتبال هم گفت: او مدیر جوانی است که همه از جمله دولت باید به او کمک کنند. ان شاءالله همه دست به دست هم بدهند و کمک کنند که فوتبال مسیر پیشرفت را طی کند.

او درباره اینکه کریمی گفته است انتخابات مهندسی شده بود، گفت: اجازه بدهید وارد حاشیه نشوم. انتخابات برنده و بازنده دارد. همه باید به فوتبال کشور کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید ممبینی گفت: بیش از ۷۰ هزار راس دام سبک دام در ۶۵ واحد اپیدمیولوژیک زیر پوشش رایگان واکسیناسیون قرار می‌گیرند.


وی بیماری آبله را یک بیماری عفونی ویروسی و بسیار واگیردار در دام‌ها به ویژه گوسفند و بز دانست و افزود: مهم‌ترین نشانه‌های بروز این بیماری ایجاد برجستگی‌های ریز و تاول‌ها و ضایعات روی پوست قسمت‌های فاقد پشم بدن دام است که سبب ایجاد مشکلاتی نظیر آسیب پوست، عفونت‌های ثانویه و تلفات دام می‌شود.


ممبینی واکسیناسیون را یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با واکسیناسیون می‌توان از ابتلای دام‌ها به بیماری‌های مختلف دامی جلوگیری کرد که این امر نقش بسیار مهمی در حفظ بهداشت و سلامت دام دارد که در نتیجه نقش موثری در حفظ سلامت عمومی ایفا می‌کند.

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند