Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:24:29 GMT

«سعید مهری» به استقلال پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۸۸۲

«سعید مهری» به استقلال پیوست

به گزارش ایرنا، «سعید مهری» طبق توافق دو تیم استقلال و تراکتور باید در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال به میدان برود.

شایعه شده بود که در مقابل محمد دانشگر بازیکن تیم استقلال نیز در نیم فصل دوم پیراهن تیم تراکتور را بر تن خواهد کرد اما باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد و  دانشگر در نیم فصل دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران همچنان با پیراهن استقلال به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک جوان در خصوص آبی‌پوش شدنش، گفت: از اینکه به باشگاه بزرگ استقلال پیوستم خیلی خوشحالم. این باشگاه پر افتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا است و بازی کردن در آن افتخار است.

مهری در خصوص حضور بازیکنان دیگری در پست او هم گفت: همانطور که گفتم استقلال باشگاه بزرگی است و طبیعتا بازیکنان بزرگی هم دارد. من هم مانند هم تیمی‌های خود تلاش می‌کنم تا به استقلال کمک کنم و امیدوارم مثمر ثمر باشم.

هافبک میانی جدید استقلال در پایان خطاب به هواداران گفت: من همه تلاش خود را برای استقلال خواهم کرد. زمانی که در تراکتور بودم، هواداران تراکتور به من لطف داشتند و امیدوارم روند بهتری از خود در استقلال نشان دهم و هواداران استقلال هم از من راضی باشند.

برچسب‌ها تراکتورسازی باشگاه استقلال محمد دانشگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی باشگاه استقلال محمد دانشگر تراکتورسازی باشگاه استقلال محمد دانشگر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!