کرونا خنده اش را از ما گرفت!
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۱۵۱
یک روزنامهنگار پیشکسوت از زندهیاد علی اکرمی به عنوان انسانی بذلهگو و شوخطبع یاد کرد و گفت: چهره خندانش اولین صفتی بود که در ذهنم جا خوش کرد. و بلافاصله انصاف و صداقت و اعتدالش.
به گزارش ایسنا، محمد مهاجر، روزنامهنگار پیشکسوت به دنبال درگذشت علی اکرمی ـ روزنامهنگار و فعال سیاسی ـ در یادداشتی نوشته است:
«زنده یاد علی اکرمی را زیاد ندیده بودم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
امروز یادداشتهای متعددی را از همکارانی که بیشتر با او محشور بودهاند دیدم. به گمانم برداشتشان با یافتههای من تفاوت زیادی نداشت.
بذلهگویی و شوخ طبعی و چهره خندانش اولین صفتی بود که در ذهنم جاخوش کرد. و بلافاصله انصاف و صداقت و اعتدالش. و شاید پیش از همه اینها ادبش.
حالا از میان همه آنهایی که دوستشان داشتم جوانی متدین و باصفا و لطیف رفته است.
برای او از درگاه خداوندگار بزرگ، غفران و رحمت و برای خانواده و به ویژه فرزندان خردسالش شکیبایی آرزومندم.
رفیقان میروند نوبت به نوبت ...»
علی اکرمی ـ روزنامهنگار و فعال سیاسی ـ صبح روز یکشنبه (۱۰ اسفند ماه) بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
انتهای پیام
منبع: ایسنا
کلیدواژه: علی اکرمی درگذشت همه باهم علیه کرونا روزنامه نگار علی اکرمی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلمنگار
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابطعمومی بنیاد سینمایی فارابی، سیناپس فیلمهای «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بیبدن»، فیلمنامهنویسی برای سریال در ایران و فیلمنامه کامل «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان، از جمله مطالب منتشر شده در دویست و پنجاه و پنجمین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلمنگار ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند که در ۱۱۶ صفحه به علاقهمندان سینما و فیلمنامهنویسی عرضه شده است.
در ابتدای بخش سینمای ایران سیناپس فیلم های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بیبدن» چاپ شده و سپس نقد و تحلیلهایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشتهاند. گفتوگو با حسین ترابنژاد، یکی از فیلمنامه نویسان «آپاراتچی» و گفتوگو با علی ثقفی، نویسنده و کارگردان «پرویزخان» از دیگر مطالب این بخش هستند.
پرونده موضوعی این شماره به فیلمنامهنویسی برای سریال در ایران اختصاص دارد که شامل مطالب متنوعی است از جمله نگاهی به سریال های شبکه نمایش خانگی در ایران، آنچه در سریال نویسی ایران مورد توجه نیست، بررسی گونههای درام کارآگاهی در سریالهای بعد از انقلاب، وضعیت فیلمنامهنویسی در سریالهای شبکه نمایش خانگی، معضلات سریالسازی از منظر متن، زیرمتن و فرامتن، گفتوگوی جمعی پیرامون فیلمنامهنویسی برای سریال در ایران و ... .
بخش سینمای جهان با سیناپس «روی علفهای خشک»، «داستان آمریکایی» و «فراری» آغاز میشود و با نقد و گفتوگوهایی با خالقان این آثار ادامه پیدا میکند.
مطالعه تطبیقی کتاب و فیلمنامه «مورد عجیب بنجامین باتن» و چطور خواننده را مجذوب فیلمنامه می کنید؟ عناوین صفحات «سینما ادبیات» و «تجربه های پراکنده» هستند.
فیلمنامه کامل این شماره به «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان اختصاص دارد که توسط حمید گرشاسبی به فارسی برگردانده شده است. نقدی بر این فیلمنامه، مطلب پایانی این شماره است.
کد خبر 6089857 آروین موذن زاده