Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:07:47 GMT

توضیح مالک شهرخودرو درباره مطالبات از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۱۶۱

توضیح مالک شهرخودرو درباره مطالبات از پرسپولیس

مالک باشگاه شهرخودرو بعد از مدت‌ها سکوت با حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین شرایط این باشگاه و حواشی آن پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در مورد طلب این باشگاه از پرسپولیس بابت رضایتنامه یحیی گل‌محمدی گفت: پرسپولیس پول ما را نداده است. قراردادمان 6 میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته تعیین وضعیت رایی را داده و باید ببینیم چه می‌شود.

وی در مورد اینکه با سمیعی و شکوری در این مورد صحبت کرده، گفت: عزیزان قول هایی دادند و ان‌شاالله انجام شود.

حمیداوی در خصوص نقل و انتقالات تیم شهر خودرو نیز اینطور توضیح داد: طی سه چهارروز آینده تصمیمات جدی‌تری برای باشگاه می‌گیریم و اتفاقات خیلی خوبی می‌افتد.

وی در مورد جدایی امین قاسمی‌نژاد و گزینه‌هایی که برای انتقال او شکل گرفته گفت: تا این لحظه تصمیمی برای جدایی او نگرفته‌ایم.

حمیداوری در خصوص شکایت 400هزاردلاری میرسلاو، بازیکن اسبق این باشگاه نیز گفت: بختیاری زحمت وکالت این پرونده را می کشد. شکایت او 50 هزار دلار است. به دادگاه CAS شکایت کردیم چون او ایران را ترک کرده است. چک او صادر شده بود و تمام اتفاقات رقم خورد.

مالک شهرخودرو در مورد حضور استاندار بر سر تمرین این تیم و اینکه وطنخواه اعلام کرده قرار است مالکیت باشگاه تغییر کند، گفت: یک هفته پیش هیات مدیره باشگاه این تصمیم را گرفته بود. به خاطر مشکلاتی که برای شهرخودرو به واسطه عدم تحویل خودروها پیش آمد، می‌خواستند تصمیماتی بگیرند اما فعلا هیچ تصمیم گرفته نشده، این تصمیمات کلی بود.

حمیداوی در مورد اینکه آیا وطنخواه را او انتصاب کرده و چرا از تغییر مالکیت باشگاه صحبت کرده، گفت: بله، کمیته‌ای را برای حل مشکلات گذاشته بودیم که وطنخواه هم عضو این کمیته بود. شرایط تیم خوب است.

فرهاد حمیداوی شهر خودرو پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی شهر خودرو پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد

سامسونگ تابستان امسال دستگاه‌های پوشیدنی جدیدی را معرفی خواهد کرد که احتمالاً هوش مصنوعی نقش مهمی در آنها ایفا می‌کند. تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، اخیراً جلسه‌ای داشته است تا در مورد آینده هوش مصنوعی، دستگاه‌های پوشیدنی و نحوه بهبود سلامت کاربران توسط آنها صحبت کند.

در جریان این جلسه که در مرکز پزشکی سامسونگ برگزار شد، چندین عضو هیئت مشاوره سلامت غول کره‌ای، نظرات خود را در مورد دو موضوع اصلی به اشتراک گذاشتند. براساس گزارش SamMobile، توضیحات آنها حول محور نقش هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی حوزه سلامت بوده است.

پروفسور «میونگ جین چانگ»، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ می‌گوید که داده‌های جمع‌آوری‌شده از دستگاه‌های پوشیدنی می‌تواند در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و درک بهتر سابقه سلامتی بیماران مفید باشد. او معتقد است که هوش مصنوعی استخراج این اطلاعات از زندگی روزمره کاربران و ارائه اطلاعات دقیق به آنها را ساده‌تر می‌کند.

دکتر «مایکل بلوم»، متخصص قلب نیز توضیح می‌دهد که نظارت مستمر می‌تواند به ابزاری مهم در تشخیص زودهنگام و پیش‌بینی بیماری‌ها تبدیل شود. او می‌گوید که ساعت‌های هوشمند می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا مسائل اساسی که در بروز بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی نقش دارند را بهتر درک کنند؛ و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به اطلاعات قابل‌مصرف تبدیل کند.

در نهایت، دکتر «دیوید کلونوف»، رئیس مؤسسه تحقیقات دیابت مرکز پزشکی Mills-Peninsula به سیستم نظارت بر گلوکز اشاره می‌کند که برای کنترل دیابت یک امر ضروری است. او می‌گوید نظارت بر گلوکز زمانی که با معیار‌های دیگری از جمله داده‌های خواب و فشار خون ترکیب شود، می‌تواند به ابزار قدرتمندی برای پزشکان تبدیل شود. با توجه به این مسائل، کلونوف اشاره می‌کند که ابزار‌های پوشیدنی مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند «درک دقیق‌تری از سلامت متابولیک ارائه کنند و فرصت‌های مربوط به بهبود سلامت و تناسب اندام را ساده کنند.»

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی