Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نی‌ریز، طبق سوژه‌ "جلوی مهاجمان به کندوهای زنبور در نیریز را بگیرید" که در سامانه فارس من به ثبت رسیده است، خبرنگار فارس به پیگیری موضوع پرداخت. این سوژه، مطالبه کارآفرینی از اهالی روستای حاجی‌آباد نی ریز است که به دنبال حادثه ایجاد شده، تقاضای احقاق حق دارد.

در بخشی از این مطالبه آمده است: "در روستای حاجی آباد واقع در ۱۸ کیلومتری شهرستان نیریز ، عده ای ناشناس به ۷۲ کندوی زنبور عسل جلال شاهسونی حمله کردند و بدون مشخص بودن هدف و انگیزه شان از این اقدام تمام کندوهای زنبور عسل را با استفاده از سم و حشره‌کش از بین بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان کارآفرین از طریق بنیاد برکت اقدام به گرفتن وام و خرید این کندوهای زنبور عسل کرده بود و از این طریق امرار معاش می‌کرد و زندگی خود را می‌چرخاند. تمام سرمایه یک خانواده و راه امرار معاش یک خانواده از بین رفته است و آه و ناله این خانواده تا دنیا، دنیا است پشت سر این افراد است.

از نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواستاریم با جدیت به این موضوع رسیدگی کنند و نگذارند که حق مظلومی به ناجوانمردی خورده شود و خاطیان باید به سزای اعمال زشت خود برسند. از بنیاد برکت هم خواهشمندیم که نهایت همکاری را با این جوان کارآفرین و متضرر به عمل بیاورند."

به دنبال این حادثه، مدیر جهاد کشاورزی نیریز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: از ابتدای امر، در جریان مشکلی که برای کارآفرین روستای حاجی آباد به وجود آمده بودیم و پس از بررسی موضوع، مکاتباتی با نیروی انتظامی و دادگستری داشتیم.

علیرضا بصیری ادامه داد: پس از اینکه مراتب گزارش شد، منتظر پاسخ مراجع قضایی و انتظامی هستیم و این مراجع با ضوابط خاص خود با متخلفان برخورد خواهند کرد.

معاون امور دامی جهاد کشاورزی نیریز نیز در گفتگو با فارس بیان کرد: به محض اطلاع از این حادثه، به همراه مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان بازدیدی از این منطقه داشتیم که طی این بازدید مشخص شد، ۷۲ کلنی زنبور عسل توسط افرادی ناشناس تخریب شده است.

قرایی اضافه کرد: پس از نمونه‌برداری، نمونه ها را به جهاد کشاورزی استان ارسال کرده که پس از یک هفته جواب این آزمایش ارائه شد و مشخص شد که این زنبورها بر اثر سمی که هم اکنون ممنوعیت مصرف دارد، از بین رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این گزارش به کلانتری ارائه شد و پیگیری توسط ماموران انتظامی، جهت برخورد با متخلفین حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: زنبور عسل مدیر جهاد کشاورزی نی ریز بصیری زنبور عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از کشته و زخمی شدن یک زن و شوهر در تصادف جاده‌ای در محور زرند رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مرتضی بخشی با بیان اینکه حادثه برخورد کامیون با وانت در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت به این سازمان اعلام و نیروهای امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون با وانت مزدا برخورد داشته که متاسفانه سرنشین وانت در این حادثه جان باخته است.

وی با اعلام اینکه نیروهای این سازمان، سرنشین را از داخل خودرو به خارج منتقل و بعد از تأیید فوت وی توسط اورژانس به سردخانه منتقل شد, افزود: در این حادثه راننده خودرو دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و علت حادثه توسط پلیس راه در حال بررسی است.

کد خبر 749535

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار