Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:02:31 GMT

کریمی بیشتر به درد فوتبال می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۴۴۳

کریمی بیشتر به درد فوتبال می‌خورد

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در واکنش به انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال، ابراز عقیده کرد که علی کریمی، بیشتر با این عرصه آشنا بود و به درد فوتبال ایران می‌خورد.

علی‌اصغر کلانتری در گفت و گو با ایسنا، گفت: من آقای شهاب‌الدین عزیزی خادم را نمی‌شناسم، اما میدانم که ایشان گزینه مورد نظر آقایان کفاشیان و بهاروند بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری با بیان اینکه گزینه مورد نظر من، مانند بسیاری از فوتبالیست‌ها، علی کریمی بود، گفت: متاسفانه در فوتبال ایران، تصمیمات فوتبالی گرفته نمی شود. همانطور که در مورد سایر اتفاقات فوتبال هم نمی توان فوتبالی قضاوت کرد و نظر داد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: من زیاد نتوانستم به این انتخابات فکر و کاندیداها را بررسی کنم، ولی تصور می‌کنم رای مردم و آدم‌های فوتبالی، علی کریمی بود. خودم هم فکر می کنم کریمی بیشتر به درد فوتبال ما می خورد.

کلانتری همچنین، اوضاع تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز را نسبتا خوب توصیف و درباره غایبان تیمش در بازی آینده، اضافه کرد: از بین مصدومان تنها ابوالفضل علایی، به تازگی به تمریات بازگشته است.

او با بیان اینکه احسان علوان‌زاده و امیر شبانی مصدومیتشان طولانی مدت‌ است، گفت: احسان گنجی هم همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و به ترکیب تیم اضافه نشده است.

کلانتری خاطرنشان کرد که در بازی پیش رو احتمالا فجر شهید سپاسی شیراز بدون امیرحسین صدقی به زمین خواهد رفت.

او همچنین گفت: شاهین تیم خوبی‌ست و در بازی‌های اخیرش نتایج خوبی گرفته. این هم از شانس ماست که هر تیمی به ما می رسد، در اوج قرار دارد.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه آنالیز کاملی از حریف انجام شده است، گفت: می‌دانیم که حریف تا جایی که ممکن است سعی می‌کند گل نخورد و در مرحله بعد به گل زدن با استفاده از اشتباهات حریف فکر کند.

او حریف پیش روی فجر را تیمی نتیجه گرا توصیف و اضافه کرد: ۲ بازیکن شاهین بوشهر که جزو بهترینهای این تیم محسوب می‌شوند، فارسی هستند!.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز، سه‌شنبه ۱۲ اسفند، در هفته شانزدهم از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ایران، میهمان شاهین شهرداری بوشهر است.

این تیم شیرازی، در ۱۵ هفته گذشته ۲۵ امتیاز کسب کرده و در رتبه سوم جدول قرار دارد و حریفش شاهین بوشهر با ۲۲ امتیاز رده هشتم را در تصرف خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شهرداری بوشهر فدراسیون فوتبال علي كريمي فجر شهید سپاسی شیراز تیم فوتبال فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان