Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: مجمعی که اکثر اعضای آن اهالی فوتبال هستند در انتخاباتی آزاد، شفاف و بدون دخالت‌های بیرونی رای خود را به صندوق ریختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با تبریک به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای مشارکت گسترده در انتخابات، منتخبان امروز مجمع فدراسیون فوتبال و همچنین تشکر از همه کاندیداهای ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون گفت: شاید برای اولین بار باشد که چنین انتخابات آزاد و شفافی در مجمعی که اکثر اعضای آن اهالی فوتبال هستند برگزار می‌شود و این تحقق وعده سپردن سرنوشت ورزش به دست اهالی ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول یک سال گذشته گفت: دیپلماسی منسجم و گسترده در زمانه‌ای که عده‌ای در داخل و به ویژه در خارج از کشور برای افزایش فشار حداکثری دنبال تعلیق فوتبال ایران بودند باعث شد نه تنها به پیکره فوتبال خدشه‌ای وارد نشود بلکه با تدبیر صورت گرفته در بحث تدوین اساسنامه و همچنین فداکاری وزارت در گذشتن از حق خود و سپردن تعیین سرنوشت چهار سال آینده فوتبال به مجمعی که در ساختار جدید بیشتر اعضای آن را اهالی فوتبال تشکیل می‌دادند فوتبال کشور بعد از 14 سال بلاتکلیفی به آرامش رسید.

سلطانی‌فر این انتخابات را نشان‌دهنده ظرفیت بالای ورزش کشور در تعیین سرنوشت خود دانست و گفت: همه تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این بود که بستر انتخاباتی به دور از دخالت‌های بیرونی فراهم کند به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات بی طرفی کامل در پیش گرفت و بدون حمایت از گزینه‌ای خاص، انتخابات را به تشخیص اعضای مجمع سپرد تا آنها در خصوص آینده فوتبال کشور تصمیم گیرند.

وی این انتخابات را برگ زرینی در کارنامه مدیران ورزشی کشور دانست و گفت: انتخابات دموکراتیک و شفاف در فوتبال کشور آرزوی دیرینه‌ای بود که امروز محقق شد و از این به بعد منتخبان مجمع فدراسیون فوتبال وظیفه دارند نه تنها برای توسعه و پیشرفت فوتبال کشور همه تلاش خود را به کار گیرند بلکه پاسخگوی عملکرد خود نزد مجمع و افکار عمومی باشند. وزارت ورزش و جوانان وظیفه خود می‌داند از منتخبان مجمع فدراسیون حمایت و پشتیبانی کرده و اگر قبل از انتخابات گزینه نداشت ولی بعد از انتخابات از رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه حمایت و پشتیبانی کند.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از همه اهالی فوتبال در بیان نظرات خود و رفتار رسانه‌ها در این انتخابات را پخته و قابل توجه دانست و از اهالی رسانه تشکر کرد.

عزیزی‌ خادم: فوتبال برای تمام ملت است و گروگان کسی نخواهد بود/ قطعاً تغییراتی در فدراسیون خواهیم داشتآذری: تا ساختار فدراسیون تغییر پیدا نکند آرا برای یک طیف خواهد بود/ به علی کریمی و هاشمی رأی دادم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان مجمع فدراسیون اهالی فوتبال فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!