Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، ضمن تشکر از زحمات خالصانه وی و مجموعه تحت مدیریت او، اظهار کرد: از زمانی که بیماری کرونا شروع شد نیروی انتظامی در خراسان رضوی درصدد تأمین آرامش و امنیت مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ادامه داد: با عملکرد مناسب نیروی انتظامی، بزه‌کاری‌ها بسیار کمتر شده است، خوشبختانه با مدیریت شما و سردار نظری اثر مثبتی در استان خراسان رضوی احساس می‌شود و بسیاری از ارازل و اوباش دیگر توان قدرت‌نمایی برای مردم عزیزمان را ندارند. 

وی بر لزوم حفظ اقتدار نیروی انتظامی در مقابل برهم زنندگان آرامش جامعه تأکید کرد و گفت: حفظ هیبت این نیرو به‌خصوص در خراسان رضوی و شهر امام رضا(علیه‌السلام) بسیار مهم است که به لطف خدا نیروی انتظامی در این امر عملکرد قابل قبولی داشته است. 

امام جمعه مشهد با تأکید بر لزوم اجرای شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر از سوی نیروی انتظامی، بیان کرد: از شما درخواست دارم که توجه ویژه‌ای به طلایه‌داران داشته باشید و به‌گونه‌ای عمل کنید تا همه مردم در این وظیفه الهی احساس مسؤولیت کنند، خداوند شما را حفظ کند که ایجاد کننده آرامش مردم و برقرار کننده امنیت هستید. 

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده نیروی انتظامی اضافه کرد: دعا می‌کنم ان‌شاءالله به لطف امام رضا(علیه‌السلام) سلامت باشید و بتوانید سربازی مهدی فاطمه(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) را انجام دهید.

در ابتدای این دیدار سردار اشتری به بیان گزارش از اقدامات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در کشور و استان پرداخت.

انتهای پیام/ 70051/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آیت الله سیداحمد علم الهدی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اراذل و اوباش نیروی انتظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

نظری تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

وی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

کد خبر 6087501

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند