Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@21:18:55 GMT

وضعیت متفاوت امید عالیشاه نسبت به نیم فصل اول

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۴۹۹۶

درخشش امید عالیشاه در یکی دو بازی اخیر باعث شده یحیی گل محمدی در بازی فردا مقابل سایپا نیز از این بازیکن به عنوان مهاجم بهره ببرد

یحیی گل محمدی امیدوار است امید عالیشاه روند خوب چند بازی اخیرش را تکرار کند.

به گزارش طرفداری، امید عالیشاه که در چند بازی اخیر به اندازه چند فصل درخشیده حالا نسبت به نیم فصل اول وضعیت کاملا متفاوتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالیشاه در بازی رفت مقابل ساپیا در دقیقه 75 به میدان آمد و حتی از لیست بازی دوم و دیدار مقابل نفت آبادان نیز کنار گذاشته شد تا شایعه درگیری او با گل محمدی در رسانه ها منتشر شود به گونه ای که برخی مدعی شدند عالیشاه که در لیست مازاد کالدرون بود، در لیست مازاد یحیی هم قرار گرفته است. اما در ادامه راه برخی از دوستان مشترک گل محمدی و عالیشاه پا پیش گذاشته و آن دو را آشتی دادند تا کاپیتان دوم پرسپولیس به یکباره به تمرینات بازگردد و مقابل نفت مسجدسلیمان هم فیکس شده و ۹۰ دقیقه بازی کند. استفاده گاه و بیگاه از امید عالیشاه ادامه داشت. به گونه ای که او مقابل شهرخوردو و حتی در فینال لیگ قهرمانان بازی کرد اما در بازی با نساجی و حتی استقلال در ترکیب اصلی بازی نکرد. موضوعی که باعث شد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با انتقاد از یحیی مصاحبه کنند که بالاخره او به عالیشاه اعتقاد دارد یا نه و چرا این همه در استفاده از او تردید دارد.

به هرحال این یک واقعیت است که در پست وینگر چپ، گزینه اول کادر فنی پرسپولیس، احسان پهلوان بوده و گل محمدی همواره در قیاس پهلوان و عالیشاه، به پهلوان رای می دهد. اما وضعیت زمانی برای عالیشاه تغییر کرد که گل محمدی با توجه به روزگار پر فراز و نشیب مهدی عبدی به یک باره تصمیم گرفت از امید عالیشاه در خط حمله بهره بگیرد. این گونه شد که عالیشاه در پستی جدید با شرح وظایفی متفاوت به میدان رفت تا در نقش مهاجم سایه، از نیمه زمین خودی به خط حمله اضافه شده و با توجه به فرارهای انفجاری اش، بقیه بازیکنان بتوانند از سرعت او استفاده کرده و حملات سریع و ضدحمله‌ با کمترین ضربه به توپ را در زمین حریف پیاده کنند.

این گونه شد که امید عالیشاه در سه بازی پایانی نیم فصل مقابل مس رفسنجان، پیکان و گل گهر به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و به عنوان مهاجم کنار وحید امیری به بازی گرفته شد. عالیشاه در دو بازی اول با دو ضربه ایستگاهی دو پاس گل داد و در سیرجان گل زد و درخشید.

موضوعی که نشان می دهد وضعیت امید عالیشاه در این روزها نسبت به نیم فصل اول کاملا متفاوت بوده و او می تواند با ادامه این روند یکی از چره های تاثیرگذار پرسپولیس در نیم فصل دوم لقب بگیرد.

 

اخبار داغ 

انتخابات فدراسیون فوتبال | گزارش لحظه به لحظه؛ انتخابات به پایان رسید برنامه علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال / سند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت آندره آ پیرلو در بحران؛ اما او مقصر اصلی وضعیت کنونی یوونتوس است؟ رئال مادرید کار ساده تری برای جذب ارلینگ هالند نسبت به ام باپه دارد / کوپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امید عالیشاه گل محمدی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، در شرایطی که هواداران پرسپولیس و برخی رسانه‌ها از تعویض‌های زودهنگام و پرتعداد اوسمار ویرا در بازی‌های اخیر به‌خصوص دیدار حذفی در اراک شاکی بودند و بعضا این تغییرات متعدد را عامل باخت و کنار رفتن از جام حذفی می‌دانستند اما اوسمار در بازی بزرگ مقابل سپاهان به نوعی از آن سوی بام افتاد!

اوسمار لوس ویرا که در بازی مقابل آلومینیوم اراک هر ۵ تغییر خود را قبل از دریافت دو گل ده دقیقه پایانی حریف در وقت‌های معمول انجام داده بود این‌بار در بازی با سپاهان و متعاقب انتقادهای بسیاری که شنیده بود و البته در نشست‌های خبری هم از او پرسیده بودند خیلی کم و دیر تعویض کرد.

اوسمار در این مسابقه وحید امیری را به جای مهدی ترابی در دقیقه ۷۹ وارد میدان کرد و در دقایق پایانی از فرشاد فرجی به جای وحدت حنانوف سود جست. او در شرایطی فقط دو تعویض دیرهنگام داشت که از چند هفته قبل و از دیدار مقابل پیکان تغییرات زودهنگامش که از حوالی دقیقه ۶۰ آغاز می‌شد را تقریبا در هر بازی تکرار می‌کرد و بیشتر بازیکنان کارساز در فاز حمله را از زمین بیرون می‌کشید.

اوسمار معمولا عالیشاه، رفیعی، ترابی و حتی اورونوف را در سی دقیقه پایانی بازی از زمین بیرون می‌کشید اما این‌بار در شرایطی که به نظر می‌رسید هم سروش خسته شده هم اورونوف کارایی ندارد آنها را تعویض نکرد. همچنین امید عالیشاه در بیست دقیقه پایانی خسته به نظر می‌رسید و پرسپولیس نیاز به ورود نیروهای تازه نفس داشت که اوسمار برخلاف انتظار تعویض نکرد. تغییراتی که شاید می‌توانست جلوی اخراج عالیشاه را بگیرد و پرسپولیس ده نفره نشود.

اوسمار روی نیمکت سعید صادقی را داشت که تشنه بازی بود، سینا اسدبیگی که در اراک درخشیده و انتظار داشت در این میدان بزرگ بازی کند و البته ابوالفضل بابایی و سورگی شاید می‌توانستند تحرک بیشتری به فاز تهاجمی تیم‌شان بدهند اما هیچ‌کدام از این بازکینان به میدان نرفتند و مرد برزیلی تنها با دو تعویض در ده دقیقه پایانی مهم‌ترین مسابقه هفته‌های اخیر را درست مثل دربی با کمترین موقعیت گل و تنها با یک امتیاز تمام کرد.

کد خبر 848913 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ویژه ورزشی اوسمار ویرا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان