Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@21:04:42 GMT

انتقال ۱۰ تروریست داعشی به سوریه توسط آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۰۹۲

انتقال ۱۰ تروریست داعشی به سوریه توسط آمریکا

منابع محلی در شمال شرق سوریه از انتقال ۱۰ تروریست داعشی به یک پایگاه نظامی آمریکایی در استان دیرالزور خبر دادند.

به گزارش مشرق؛ منابع محلی در استان «الحسکه» سوریه امروز (یکشنبه) گفتند که دو بالگرد نظامی آمریکایی ۱۰ تروریست داعشی را از پایگاه «الشدادی» به یک منطقه بیابانی در استان دیرالزور منتقل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) این تروریست‌ها روز جمعه گذشته از زندان «الصناعة الثانویه» که در کنترل شبه‌نظامیان کُرد سوریه است، به پایگاه الشدادی منتقل شده بودند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت که هدف از انتقال تروریست‌های داعشی، استفاده از آن‌ها در راستای اهداف خود و حمله به نظامیان ارتش سوریه و غیر نظامیان است.

مقامات آمریکایی ماه گذشته از زندان «الصناعة الثانویه» در شهر الحکسه که هزاران زندانی داعشی که بیشترشان تابعیت غیر سوری دارند، دیدن کردند. منابع سوری می‌گویند که آمریکا قصد دارد این ۱۰ تروریست را در نهایت به پایگاه «التنف» در مرز سوریه و اردن منتقل کند

«بدر الزیادی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق نیز هفته گذشته از وجود اطلاعات خطرناک و موثق از اقدام آمریکا در انتقال تروریست‌های داعش به مناطق مختلف عراق خبر داد و گفت فرماندهان ارشد امنیتی کشور این امر را تایید می‌کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ارتش سوریه داعش استان الحسکه استان دیرالزور سوریه امریکا ۱۰ تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت فلسطین ضربات مهلک جدیدی به اشغالگران وارد کرد.

گردان‌های قسام اعلام کرد که یک تانک مرکاوای اشغالگران اسرائیلی را در شرق رفح در جنوب نوار غزه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و آن را به آتش کشیده است.

قسام همچنین تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها با گروهی از نظامیان اسرائیلی که در داخل ساختمانی در محله الشوکه در شرق رفح پناه گرفته بودند، درگیر شدند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از هدف قرار گرفتن مرکز نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم خبر دادند.

این منابع به برخاستن دود از این مرکز پس از حملات خمپاره ای به آن اشاره کردند.

کد خبر 6099408

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم