Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: به طور حتم فردا بازی سختی خواهیم داشت و گل گهر تیم باکیفیتی است. درست است که تیم گل گهر  بازی آخر نیم فصل خود را  یک نتیجه عجیب به دست آورد، اما فکر می‌کنم که اگر منطقی باشیم باید آن بازی را به طور کلی نادیده بگیریم و به بازی‌های قبل‌تر این تیم فکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم گل گهر بازیکنان و کادر فنی فوق العاده‌ای دارد به خصوص اعضای کادر فنی  این تیم که تجربه زیادی در لیگ برتر فوتبال دارند و نتایج خوبی گرفته‌اند.

او ادامه داد: در صورتی که بخواهیم از این بازی امتیاز بگیریم، باید با تمرکز بالا و  همه توان خود بازی کنیم. همه ما باید از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ بدون کوچکترین  اشتباهی بازی کنیم و به طور حتم  این بازی مشکل خواهد بود و برای تیم ما این بازی مهم است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم که هوادارانمان خوشحال شوند.  

ما باید از شیوه بازی تیم گل گهر مراقبت کنیم 

نویدکیا درباره راهکارش برای مقابله با  سبک بازی مستقیم تیم گل گهر سیرجان گفت: واقعیت این است که تیم گل گهر فقط بازی مستقیم انجام نمی‌دهد و کار‌های تاکتیکی فوق العاده‌ای انجام می‌دهد و برای همه این تاکتیک‌ها سعی کردیم که برنامه ریزی کنیم و امیدوارم بتوانیم با کمترین اشتباه کار خود را در زمین مسابقه  انجام بدهیم. بازیکنان باید با تمرکز صد درصد بازی کنند تا به مشکل برنخوریم. ما باید مراقبت کنیم از نوع بازی که تیم گل گهر ارائه می‌دهد.  

او درباره استراتژی تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: ما خیلی به فکر تغییرات نیستیم و ۳، ۴ بازیکن جدا شدند و این موضوع هم به این دلیل بود که در تیم سپاهان کمتر بازی به آن‌ها رسیده بود و شاید در تیم دیگری بتوانند شانس خود را بیشتر امتحان کنند. به هر حال سبحان پسندیده برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان پیوست و  حسین پاپی هم در تیم ذوب آهن حضور یافت و دهقانی هم  به نساجی رفت. همچنین  مهدی کیانی هنوز  حضورش در تیم جدید قطعی نیست و با تیم‌های دیگر صحبت می‌کند تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد. در مجموع شاید ما  اصلا بازیکن ورودی نداشته باشیم و اگر شرایط فراهم شود در حد یک بازیکن به تیم ما اضافه می‌شود.  

نویدکیا درباره هواداران اصفهانی گفت: جای هواداران در استادیوم‌ها خالی است، اما باز هم می‌گویم که ویروس کرونا خطرناک است و تا جایی که می‌توانند مراقبت کنند و از منازل خود به تیم سپاهان انرژی مثبت بدهند و به ما کمک کنند تا بتوانیم این مسیر را تا پایان ادامه بدهیم. روز‌های سختی خواهیم داشت و باید با همه وجود تلاش کنیم و بتوانیم سختی‌ها را یکی پس از دیگری بگذرانیم و در آخر بتوانیم نتایج و رتبه خوبی در جدول رده بندی به دست آوریم.

بیشتر بخوانید

درخواست معاوضه بازیکن بین تراکتور و سپاهان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان محرم نویدکیا تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم سپاهان تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا

 بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

 

دیگر خبرها

  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!