Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:35:10 GMT

ساکت الهامی فارغ التحصیل شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۱۷۹

سرمربی سابق تراکتور مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته MBA را دریافت کرد.

به گزارش ورزش سه؛ ساکت الهامی دوره فوق لیسانس مدیریت کسب و کار (MBA) از دانشگاه علوم و فنون تهران را با موفقیت پشت سر گذاشته و فارغ التحصیل شد.

 

 

این مربی 45 ساله پیش از این، مدرک لیسانس خود را نیز در رشته روابط بین الملل اخذ کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است که ساکت الهامی بعد از پایان دوران بازی خود روی به مربیگری آورد و اوج کارش نیز فصل گذشته در تراکتور بود که موفق شد این تیم را به مقام قهرمانی جام حذفی برساند.

ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساکت الهامی ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

به دلیل اعتراضات و بازداشت‌های دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی اعلام کرد که مراسم فارغ‌التحصیلی را که قرار بود در ۱۰ ماه مه در فضای باز برگزار شود، لغو می‌کند. 

نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که آنها از تشدید تنش بیشتر بین دانشجویان اسرائیلی و فلسطینی می‌ترسند. علاوه بر این، اعتراضات قبلاً به شورش‌هایی منجر شده است که در نتیجه آن بیش از ۹۰ نفر دستگیر شدند.

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند