Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تخصیص ۲۲۰۰ دوز واکسن کرونا به هرمزگان در مرحله دوم واکسیناسیون خبر داد و گفت: در مرحله دوم گروه‌های هدف که از پیش تعیین شده‌اند در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند. - اخبار استانها -

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: در مرحله دوم واکسیناسیون علیه کرونا به استان هرمزگان 2200 دوز واکسن تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان واکسن به استان تحویل شده و از امروز نیز واکسیناسیون مرحله دوم آغاز شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از امروز در شهرستان‌های بستک، پارسیان و خمیر و برخی شهرهای شرق استان که سهیمه واکسن خود را تحویل گرفته‌اند، تزریق واکسن آغاز شده و تا پایان این مرحله واکسیناسیون ادامه خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: در این مرحله علاوه بر ادامه کادر درمان به کادر بهداشت که در خط مقدم مقابله با کرونا حضور دارند هم واکسن تزریق می‌شود همچنین به نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی نیز این واکسن تزریق خواهد شد.

نوروزیان تاکید کرد: از دیگر گروه‌های هدف که در این مرحله واکسن دریافت می‌کنند ایثارگران و سالمندان تحت پوشش بهزیستی، بهورزان و پرسنلی که در مراکز 16 ساعته کووید شاغل هستند خواهند بود.

وی افزود: کارشناسان محیط ناظر بر دفن اجساد نیروهای شاغل در آرامستان که وظیفه تغسیل و تدفین بیماران فوت شده کرونایی را برعهده دارند نیز واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: 3 هفته بعد نیز واکسن نوبت دوم این افراد تزریق خواهد شد. گروه‌های هدف برای مراحل بعدی تزریق نیز در مرحله سوم اعلام می‌شوند که افراد دارای بیماری زمینه‌ای و سالمندان از این جمله خواهند بود.

به گزارش تسنیم، در مرحله اول واکسیناسیون کرونا به استان هرمزگان 80 دوز واکسن تخصیص یافت که پرسنل شاغل در آی‌سی‌یو بخش کووید بیمارستان شهید محمدی بندرعباس این واکسن را دریافت کردند. 

90 دوز واکسن کرونا به نطنز اختصاص یافت/کادر درمان در اولویت واکسیناسیونآغاز فاز دوم واکسیناسیون کرونا در گیلان / 1425 نفر تا پایان هفته واکسینه می‌شوندقاضی‌زاده هاشمی: شواهدی از کرونای جهش یافته ایرانی وجود دارد/ پرستاران باید در اولویت واکسیناسیون باشند

انتهای پیام/864/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوم واکسیناسیون گروه های هدف مرحله دوم دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرم‌دره گفت: اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره در سال جدید با حضور گروه‌های عملیاتی در روستای انجلین برگزار شد.

 مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره، اظهار کرد: در این اردوی جهاد دامپزشکی بیش از ۲۲۵۰ راس دام سبک شامل گوسفند و بز علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و بیماری برسلوز تحت پوشش کامل واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در این اردوی جهادی، گفت: خدماتی مانند واکسیناسیون دام‌ها در روستاهای هدف علیه بیماری‌های واگیردار دامی و مشترک بین انسان و حیوان، سم‌پاشی دام‌ها و اماکن نگهداری دام، معاینه، ویزیت و پایش بیماری‌های دامی و برگزاری دوره آموزشی ترویجی درباره بیماری‌های دامی ویژه دامداران در منطقه برگزار شد.

حیدری با اشاره به واکسیناسیون بالغ بر ۵۰۰ قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل، بیان کرد: حدود ۱۵ راس دام سبک و سنگین به‌طور رایگان توسط دامپزشکان جهادی ویزیت و درمان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد