Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی با تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما نمی‌توانیم از هیچ جنبه‌ای بگوییم عملکرد خوبی در نیم‌فصل اول داشته‌ایم و در خیلی از جهات تیم را ترمیم کردیم. به هر حال مسیر امیدوار کننده‌ای داریم و برای نیم‌فصل دوم آماده می‌شویم تا انشاالله ناراحتی‌های هواداران را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات خوب و شادابی داشتیم و به آینده امیدوار  خواهیم بود و در حال انجام اقدامات اصولی هستیم. بازی فردا بسیار با اهمیت است و نتیجه آن، شخصیت تازه‌ای به ما می‌دهد و انشاالله هر ۳ امتیاز را بگیریم. حامد شیری به علت محرومیت و  بهزاد داودی، محمدمهدی نظری و مجتبی ممشلی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند.

او  درپاسخ به این سوال که آیا می‌تواند از بازیکنان جدید نساجی در بازی فردا استفاده کند، بیان کرد: کار‌های اداری بازیکنان جدید انجام شده و ما می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. همچنین ۲، ۳ بازیکن دیگر  هم باید جذب کنیم. جذب بازیکن در نیم فصل بسیار دشوار است و تیم‌ها تحت هیچ شرایطی راضی نمی‌شوند بازیکنی که به کارشان می‌آید را از دست بدهند. مجبوریم متمرکز شویم روی بازیکنانی که امکان جذب آن‌ها وجود دارد. در این زمینه هم باشگاه زحمت کشیده و از آن‌ها ممنون هستم.

امیدوارم در بخش تهاجمی بتوانیم جزو بهترین تیم‌ها باشیم 

سرمربی نساجی مازندران درباره این که این تیم در نیم‌فصل اول جزو ۴ تیم برتری بوده که کمترین موقعیت را به حریف داده است، گفت: ما در بخش دفاعی خوب کار کردیم و کمترین موقعیت‌ها را به حریفان داده‌ایم. امیدواریم بتوانیم در بخش تهاجمی در نیم‌فصل دوم نیز جزو بهترین تیم‌ها باشیم.

جلالی درباره   ۲ هفته متوالی میزبانی از سایپا در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال  بیان کرد: این یک فرصت است. البته سایپا همیشه جزو تیم‌های خوب بوده و چند هفته پیش یک بازی دوستانه با آن‌ها داشتیم.

او  درباره  این که جو هواداری باعث می‌شود تا برخی از بازیکنان به نساجی نیایند، اظهار کرد: صحبت‌هایی که من داشتم، نقل قول از برخی بازیکنان بود. خیلی از بازیکنان نساجی هنوز مزایای هواداران نساجی را ندیده‌اند. من که یک دوره در نساجی بودم، می‌دانم که بازی کردن در این تیم چه موهبتی است. به طور کلی فحاشی خوب نیست. پس از شکست از صنعت نفت آبادان در ورزشگاه وطنی رفتاری از هواداران دیدم که در هیچ ورزشگاهی ندیده بودم. فوتبال ما به این رفتار‌ها نیاز دارد و می‌تواند تماشاگر نساجی را به‌عنوان یک الگو، در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید

جلالی جایگزین فاضلی در نساجی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران مجید جلالی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی

- تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد