Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@06:12:43 GMT

دفاع مقدس نباید مورد غفلت قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۳۶۸

دفاع مقدس نباید مورد غفلت قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز یک شنبه در آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت در تبریز گفت: فرهنگ مقاومت و ایثار باید در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اهمیت یادآوری دوران دفاع مقدس گفت: جوانان و نوجوانان باید با اتفاقات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آشنا شوند چراکه فرهنگ دفاع مقدس یکی از بهترین نسخه‌های غلبه بر مشکلات کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید به صورت منسجم برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم، ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس بخشی از هویت ایرانی‌ها است و اگر فرهنگ دفاع مقدس در شریان‌های جامعه جاری و ساری شود، کشور بیمه خواهد شد.

آل هاشم اظهار داشت: فرهنگ اصیل و مردمی دفاع مقدس باید برای همیشه تاریخ زنده و پویا بماند. رسانه‌های داخلی به مناسبت‌های مختلف به دفاع مقدس پرداخته‌اند اما با توجه به گستره و عظمت دفاع مقدس کارهای انجام شده کافی نیست.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای نشر معارف دفاع مقدس تاکید داشت و گفت: باید با استفاده حداکثری از این امکان، برای نشر معارف دفاع مقدس تلاش کرد.

کد خبر 5158587

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی امام جمعه تبریز ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد کرونای انگلیسی زلزله گرگان بوشهر شیراز بارش برف اردبیل عکس استانها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جانباز ۵۰ درصد و صبور هشت سال پایمردی و ایثار و آزاده سرافراز، شمس الله طرنی زاده امروز به دیار یار و وصال همرزمان شهیدش رسید.
این جانباز والامقام در میان حزن و اندوه مردم زادگاهش، ایوان تشییع و به خاک سپرده شد؛ اما یاد و خاطرات رشادت مردی هایش همچنان در دفتر خاطرات این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند