Web Analytics Made Easy - Statcounter

توافق‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی استان ۱۰ اسفندماه در این آیین، اظهار کرد: این توافق نامه در راستای اجرای طرح ملی شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه  جوانان به کارفرمایی وزارت ورزش وجوانان ونظارت اداره کل ورزش وجوانان استان در مرکز نوآوری وشتابدهی جهاد دانشگاهی(منش)  به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح به صورت همزمان در ۱۳ استان کشور اجرایی خواهد شد، افزود: چهارمحال و بختیاری نیز در ردیف این استان‌ها قرار دارد که این طرح می‌تواند به نو آوری وشتابدهی کسب و کارها و ایده‌های جوانان کمک کند.

رضایی ادامه داد: براساس این توافق‌نامه، تامین فضا، امکانات و تجهیزات آموزشی و نیروهای انسانی و مربی مورد نیاز در این طرح توسط جهاددانشگاهی و هزینه‌های مربوط به برگزاری دوره‌های آموزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تامین خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این توافق‌نامه زمینه‌های همکاری بسیار خوبی را رقم خواهد زد، خاطرنشان کرد: جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال تحت پوشش خدمات این طرح قرار می‌گیرند و زمینه‌های انتخاب شده برای خلق ایده و راه‌اندازی است تا بر اساس ظرفیت‌ها و اولویت‌های استان(گردشگری، فناوری اطلاعات و بادام) است.

در ادامه حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به ظرفیت‌های ملی و استانی جهاد دانشگاهی، تاکید کرد: بی‌تردید اجرای این طرح در مرکز منش جهاد دانشگاهی باعث ایجاد انگیزه در جوانان برای خلق ایده‌های نو و راه‌اندازی کسب‌وکارهای فناورانه جدید در زمینه‌های معرفی شده خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منش چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری کل ورزش و جوانان اداره کل ورزش جهاد دانشگاهی توافق نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «رضا امیری مقدم» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان درباره دستاوردهای مهم اولین سفر رسمی «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان گفت: به پیشنهاد نخست وزیر پاکستان، اسلام آباد و تهران با تاکید بر عزم مشترک خود برای توسعه روابط دوجانبه توافق کردند هر شش ماه در یک کمیته عالی مشترک پیشرفت ها و پیگیری مربوط به توافقات و یادداشت های دوجانبه امضا شده در جریان سفر آقای رئیسی به اسلام آباد را مورد بررسی قرار دهند.
دکتر امیری مقدم افزود: با توجه به عزم مقامات دو کشور برای اجرایی کردن توافقات صورت گرفته امیدواریم مهمترین هدف این سفر که رساندن حجم تجارت دوجانبه به ۱۰ میلیارد دلار در سال است محقق گردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سفیر کشورمان در ادامه توافقات و یادداشت های همکاری دوجانبه به امضا رسیده میان ایران و پاکستان را به شرح ذیل اعلام کرد:
۱) موافقتنامه همکاری های امنیتی
۲) موافقتنامه همکاری قضایی در امور مدنی و تجاری
۳) موافقتنامه همکاری در امور دامپزشکی و بهداشت دامی
۴) یادداشت تفاهم همکاری برای ایجاد مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی
۵) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با وزارت پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان
۶) یادداشت تفاهم‌نامه برای تبادل فیلم های سینمایی میان سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ایران با وزارت اطلاعات و رسانه‌های گروهی پاکستان
۷) یادداشت تفاهم نامه شناسایی متقابل استاندارد میان سازمان استاندارد جمهوری اسلامی ایران با سازمان استاندارد و کنترل کیفیت پاکستان
۸) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری قضایی میان وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران با وزارت قانون و دادگستری پاکستان.

دیگر خبرها

  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان