Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) یکشنبه با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

موناکو ۲ - برس صفر

تیم‌های فوتبال موناکو و برس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم موناکو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را استفان یووتیچ و کوین وولاند در دقایق ۷۶ و ۹۱ به ثمر رساندند.

تیم موناکو با پیروزی در این مسابقه با ۵۵ امتیاز و هم امتیاز با تیم لیون به رتبه چهارم جدول صعود کرد. تیم برس نیز با ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

نیم المپیک ۱ - نانت ۱

تیم‌های فوتبال نیم المپیک و نانت در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. گل‌های این بازی را لودویچ بلاس در دقیقه ۲۷ برای تیم نانت و موسی دقیقه ۷۱ برای تیم نیم المپیک به ثمر رساندند.

تیم‌های نیم المپیک و نانت با یک امتیاز این بازی به ترتیب با ۲۵ و ۲۴ امتیاز در رتبه‌های هجدهم و نوزدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفتند.

رنس صفر - مون پلیه صفر

تیم‌های فوتبال رنس و مون پلیه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید. تیم‌های رنس و مون پلیه با تساوی و یک امتیاز این بازی به ترتیب با ۳۱ و ۳۹ امتیاز در رتبه‌های سیزدهم و هفتم جدول لیگ فرانسه قرار گرفتند.

لوریان ۲ - سنت اتین ۱

تیم‌های فوتبال لوریان و سنت اتین در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با پیروزی ۲ بر یک تیم قعر نشین لوریان به پایان رسید. گل‌های تیم لوریان را در این بازی لائورینته ۲ بار و در دقایق ۶۶ و ۸۸ به ثمر رساند. تک گل تیم سنت اتین را نیز موکودی در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند.

تیم لوریان با ۳ امتیاز این بازی و یک پله صعود با ۲۶ امتیاز در رتبه هفدهم لوشامپیونه قرار گرفت. سنت اتین نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه پازدهم جدول باقی ماند.

آنژه ۲ - لانس ۲

تیم‌های فوتبال آنژه و لانس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به اتمام رسید. گل‌های این بازی را دیونی و مانگانی از روی نقطه پنالتی به ترتیب در دقایق ۵ و ۱۰ برای تیم آنژه و کلاوس و کالیموندو در دقایق ۲۲ و ۹۲ برای تیم لانس به ثمر رساندند.

تیم‌های آنژه و لانس با یک امتیاز این بازی به ترتیب با ۳۶ و ۴۱ امتیاز در رتبه‌های دهم و ششم جدول لیگ فرانسه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید 

پیروزی مدعیان مقابل حریفان در هفته بیست و ششم لوشامپیونه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه دنیای ورزش مصاف هم رفتند امتیاز این بازی تیم های فوتبال امتیاز در رتبه نیم المپیک برای تیم سنت اتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!