Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«جان برنان» رئیس اسبق سازمان سیا آمریکا که پیشتر از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ مسئولیت این پست را بر عهده داشت، در گفتگو با شبکه خبری «ام اس ام بی سی» آمریکا گفت که بایدن نباید چشم خود را رو به جنایات بن سلمان ببندد.

وی همچنین با انتقاد شدید از اقدام بن سلمان در به قتل رساندن «جمال خاشقجی» روزنامه نگار اهل عربستان خواستار ممنوعیت ورود ولیعهد سعودی به آمریکا از سوی دولت این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به انتشار گزارش اطلاعاتی این کشور در خصوص قتل فجیع «جمال خاشقجی» گفت: بسیار خوشحال شدم که این گزارش نه تنها سرانجام طبق قانون منتشر شد، بلکه به همان اندازه صریح بود؛ اما دیگر هیچیک از مقامات این کشور نباید با ولیعهد عربستان ملاقات کنند.

وی اضافه کرد: این اظهارت صریح رئیس اطلاعات ملی بود مبنی بر اینکه ولی‌عهد (سعودی) دستانش به خون آغشته است. که او مستقیماً در امر به دستگیری یا قتل جمال خاشقچی دست دارد. همه اینها نه تنها ولیعهد را آنطور که باید ملزم به پاسخگویی می‌کند، بلکه افراد دیگری را که در خصوص این قتل و تکه تکه کردن جسد یک ساکن آمریکا و روزنامه‌نگار دست داشتند، شناسایی می‌کند.

«آدام شیف» گفت: عقیده من بر این است که رئیس جمهور نباید با وی صحبت کند و نظرم این است که ما باید به دنبال مسدود کردن برخی دارایی‌های ولیعهد در صندوق سرمایه گذاری سعودی باشیم که با نهادهایی که در این قتل نقشی داشتند مرتبط است. به عقیده من دولت می‌تواند در این باره اقدامات بیشتری انجام دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بن سلمان جان برنان خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است