Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، کیارش بیرانوند روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در این راستا امکان پرورش ۲ هزار تن ماهی در قفس و تولید ۵۰۰ ماهیان گله ای در سد سیمره به این سرمایه گذار داده شد.

وی اظهار داشت: امکان تولید پنج هزار تن ماهی خاویاری و گرمابی در مخزن سد سیمره وجود دارد و شیلات لرستان مجوز پرورش ماهی در قفس و تسهیلات ارزان قیمت را در اختیار سرمایه گذاران این بخش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات لرستان با بیان اینکه یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی در قفس است عنوان کرد: این طرح از سال ۹۴ در استان آغاز شده و لرستان یکی از مناطق پیشرو در این حوزه است.

بیرانوند اظهار داشت: با توجه به سدهای موجود می توان بیش از ۱۰ هزار تن با طرح های پرورش ماهی در قفس تولید کرد که تاکنون سه هزار تن ظرفیت ایجاد شده و یک هزار تولید ماهی از این طریق در لرستان تولید می شود.

اکنون ۵۶۰ مزرعه پرورش ماهی در لرستان فعال است که سالانه ۲۵ تا ۳۰ هزار تن انواع آبزیان از این مزارع تولید و به بازار مصرف عرضه می شود، همچنین ۱۴ هزار نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در شیلات استان ایجاد شده است.

برچسب‌ها پرورش ماهی جهش تولید سازمان شیلات ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش ماهی جهش تولید سازمان شیلات ایران پرورش ماهی جهش تولید سازمان شیلات ایران لرستان اخبار کنکور پرورش ماهی ماهی در قفس هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود