Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@00:12:20 GMT

کارگاه های آموزشی مجازی سلامت محور

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۶۵۵

کارگاه های آموزشی مجازی سلامت محور

خبرگزاری آریا - معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 2 گفت: به منظور افزایش سطح آگاهی شهروندان 102کارگاه آموزشی و وبینار تخصصی سلامت محور در بستر فضای مجازی برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،یوسف مزارعی، با اعلام این خبر گفت: در شرایط کنونی و خطر انتشار کرونا ویروس که امکان آموزش حضوری برای شهروندان مهیا نیست، کلاس های آموزشی مجازی سلامت محور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: کارگاه های آموزشی در چند محور روان شناسی، تغذیه سالم، بهداشت خانواده، مهارتهای زندگی ، خود آگاهی و ارتباط موثر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری از سرطان های شایع و......با حضور مربیان و کارشناسان متخصص برگزار شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه2 با اشاره به استقبال شهروندان از برنامه های آموزشی مجازی گفت: در این برنامه ها امکان گفتگوی متقابل بین شهروندان و کارشناسان متخصص فراهم شده است و تاکنون بیش از 12هزار نفر از آموزش های ارائه شده بهره مند شدند.
مزارعی در ادامه به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در حوزه پیشگیری از کرونا اشاره کرد و گفت: همزمان با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، برنامه های فرهنگی و آموزشی با محوریت روش های پیشگیری از کرونا، اصول تغذیه سالم در دوران شیوع کرونا، تغذیه دوران نقاهت کرونا و..... با بهره گیری از فضای مجازی اجرا شده است.
معاون شهردار منطقه با اشاره به استقرار 11 مرکز سلامت محور در منطقه گفت:با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا به شهروندان 11 پایگاه سلامت در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سلامت محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه نویسندگی با عنوان «انتقال تجربه و مبانی داستان نویسی برای کودکان - دوره دوم» توسط میز کودک حوزه هنری با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر کتاب کودک به مدت ۲ روز در رشت برگزار می‌شود.

این کارگاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه هنری گیلان برگزار می‌شود لذا علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۱۳۳۳۹۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به این آیدی @artguilan مراجعه کنند.

گفتنی است؛ «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، کارشناس علوم تربیتی، کارشناس ارشد ادبیات کودک و دارای مدرک تحصیلات حوزوی است، کار داستان‌نویسی و تصویرگری را از سال ١٣٧٥ آغاز و بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دو زبان فارسی و فرانسه در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6095889

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان