Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به دیدار با سلامی معاون برنامه ریزی و عمرانی، ارزانی مدیر کل دارایی و حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای ارزش افزوده و حق آلایندگی از ابتدای سال ۹۹ تاکنون به حساب دهیاری‌های بخش مرکزی و جایزان و شهرداری‌های امیدیه، میانکوه و جایزان واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این حاصل پیگیری‌های مجدانه فرمانداری و تامین شاخص‌های مناسب از سوی معاونت برنامه‌ریزی ریزی است، افزود: باتوجه به رشد ۴۰ درصدی وصولی شهرستان نسبت پارسال انتظار می‌رود بخشداری‌ها و شهرداری‌ها مدیریت بهینه اعتبارات برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.

رفیعی در پایان درخصوص حوزه ورزش امیدیه بیان داشت: توافقات خوبی انجام شده که به اطلاع عموم خواهد رسید، ضمن اینکه عملیات احداث زمین چمن در بخش جایزان به زودی آغاز خواهد شد، همچنین امروز پاکت‌های مناقصه این پروژه باز شده اند که جا دارد از حمایت‌های حبیب آقاجری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تشکر کنم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حق آلایندگی احداث زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به تمدید مهلت  تکمیل اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده گفت: چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده