Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@02:27:13 GMT

ارمغان برف و باران برای ۲۲ استان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۷۳۸

سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سامانه‌ای امروز وارد کشور شده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد با ورود سامانه بارشی ازجنوب غرب به کشور در استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و ایلام، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گسترش و تقویت این سامانه بارشی، فردا همچنین در استان‌های اصفهان، یزد، فارس، شمال کرمان و در اواخر وقت نیز جنوب خراسان رضوی و بخش‌هایی از خراسان جنوبی بارش برف وباران پیش ببنی می‌شود. این سامانه بارشی همچنین سه شنبه نیمه غربی کشور، برخی استان‌های مرکزی وخراسان رضوی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. سازمان هواشناسی همچنین درباره احتمال آبگرفتگی، کاهش دید و بارش تگرگ در استان ها‌ی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات استان‌های لرستان، کرمانشاه و ارتفاعات غربی اصفهان هشدار داد. برچسب ها: برف ، باران ، سامانه ، 10 اسفند

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: برف باران سامانه 10 اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف کم‌بارشی‌های کشور با بارش های امسال جبران شد

به گزارش قدس آنلاین، صادق ضیائیان افزود: سامانه بارشی که هفته گذشته وارد کشور شد، فعالیت خود را از روز چهارشنبه آغاز کرد که تا همین امروز -جمعه- نیز ادامه دارد و به این واسطه بارش‌های مناسبی رخ داده است.

وی یادآور شد: از فردا -شنبه- شمال‌غرب، شمال‌شرق و نوار شمالی بارش باران خواهند داشت و سامانه بارشی بعدی روز دوشنبه به کشور نفوذ می کند و ابتدا شمال‌شرق کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: از ابتدای بهار 1403 تا نیمه اردیبهشت بارش‌های خوبی را شاهد بودیم که انتظار داریم بخش زیادی از کم بارشی‌های گذشته جبران شود؛ البته جبران کامل کم‌بارشی که شاهد آن بودیم یک مقداری سخت است اما بخشی از کم بارشی‌هایی که در کشور وجود داشت رفع شده است.

ضیائیان با تاکید بر اینکه پراکندگی بارش‌ها در کشور یکسان نیست، یادآور شد: بارش‌ها در کشور یکسان نیست. به طور مثال در سامانه بارشی قبلی بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان بیشتر از هر نطقه دیگری در کشور بود که حتی به سیل منجر شد؛ در حالیکه برخی استان‌های کشور مانند تهران و نواحی نوار شمالی کمتر از نواحی جنوبی بارش باران داشتند.

وی ادامه داد: به همین دلیل احتمال دارد برخی نقاط کشور با کم‌آبی مواج شوند و برخی دیگر چنین مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • خبر خوب هواشناسی ؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • نصف کم‌بارشی‌های کشور با بارش های امسال جبران شد
  • هواشناسی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ باران در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • هواشناسی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در اغلب مناطق/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • هواشناسی ایران| بارش باران در اغلب مناطق کشور / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • فراشبند با ۳۷ میلی متر باران، رکورد دار بارش‌ها
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا