Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:14:00 GMT

تنوع در آثار جشنواره ملی آیات قابل توجه است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۵۹۰۰

تنوع در آثار جشنواره ملی آیات قابل توجه است

استاد حوزه قرآنی گفت: از دلایلی که مدعی هستیم، خروجی جشنواره قرآنی ترنم آسمانی بیشتر مورد اقبال عموم قرار می گیرد، تنوع در کارهای تولید شده است.

«مهدی دغاغله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز در حاشیه داوری جشنواره آواها و نغمات دینی آیات، ترنم آسمانی اظهار داشت: شاهد تولید آثار متنوع و کارهای بدیع در این دوره از جشنواره هستیم که نظیر آن ها را در دوره های اول و دوم و دیگر جشنواره های مربوطه کمتر دیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داور جشنواره قرآنی "آواها و نغمات دینی آیات، ترنم آسمانی" با قدردانی از دستگاه های حمایت گر این برنامه به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: دغدغه مندان این حوزه در کنار هم، کار فرهنگی ارزشمندی را طراحی و اجرا کرده اند. 
وی ادامه داد: با توجه به استقبال صورت گرفته از این دوره مسابقات می توان عشق و علاقه به فعالیت در این عرصه را به خوبی مشاهده کرد.
این استاد حوزه قرآنی گفت: از دلایلی که مدعی هستیم، خروجی این جشنواره بیشتر مورد اقبال عموم قرار می گیرد، تنوع در کارهای تولید شده است چرا که دبیرخانه جشنواره با در نظر گرفتن شش بخش مختلف، راه برای شرکت کنندگانی با سلایق و سبک های کاری متفاوت باز گذاشته است. 
گفتنی است سومین دوره "جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات، ترنم آسمانی" با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق برگزار می شود.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره ترنم آسمانی تبریز ترنم آسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)