Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته شانزدهم لیگ اوکراین تیم زوریا با نتیجه یک بر صفر شاختار دونتسک را شکست داد . اللهیار صیادمنش در این بازی ، پاس گل تیمش را به زیبایی داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اللهیار صیادمنش نقشی کلیدی در پیروزی زوریا مقابل شاختار دونتسک ایفا کرد.

در چارچوب لیگ اوکراین تیم های زوریا و شاختار دونتسک به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۱-۰ زوریا همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل زوریا در دقیقه ۹۰+۴ توسط ایوانیسنیا به ثمر رسید. صیادمنش پاس گل تیمش را به زیبایی داد تا در جریان پیروزی تیمش نقش مهمی ایفا کند.

شاختار دونتسک در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا در هر دو دیدار رفت و برگشت رئال مادرید را شکست داد.

ویدیو پاس گل اللهیار صیادمنش را در این خبر می توانید ببینید.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار تیم ملی اخبار لژیونر ها الله یار صیادمنش تیم ملی شهاب زاهدی اللهیار صیادمنش شاختار دونتسک پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟

توماس توخل از اولی هونس بابت صحبت‌هایش به‌طور علنی انتقاد کرده است

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ویکم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در یک بازی دشوار در آلیانتس آرنا موفق شد با بریس هری کین و نتیجه 2-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت به پیروزی برسد تا خیال‌شان از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا راحت شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ حال توماس توخل در کنفرانس خبری پس از بازی درباره وضعیت مصدومان تیمش، بازی مقابل رئال مادرید و مهم‌تر از همه، اظهارات جنجالی اولی هونس در روز گذشته صحبت کرده است.

وضعیت مصدومان

جمال موسیالا دیروز تمریناتش را متوقف کرد زیرا دوباره دردش برگشته بود، بنابراین امروز امکان حضور در ترکیب را نداشت. درباره ماتیاس دلیخت و کنراد لایمر نیز باید منتظر نتیجه معاینات بمانیم تا ببینیم چه می‌شود.

مچ پای لایمر پیچیده و از ناحیه کپسول مصدوم شده است. دلیخت نیز از ناحیه رباط زانو دچار آسیب‌دیدگی شده. باید ببینیم آیا هر دوی آن‌ها برای بازی سه‌شنبه آماده هستند یا خیر. 

بازی مقابل رئال مادرید 

البته من در پس ذهنم به بازی سه‌شنبه فکر می‌کردم اما امروز باید عملکردی جدی از خود به نمایش می‌گذاشتیم. ما می‌دانستیم آینتراخت در ضد حملات چه‌قدر خوب است و بنابراین باید کم‌تر توپ را لو می‌دادیم. هر چند ما لایمر و دلیخت را از دست دادیم که باعث شد چند چیز را تغییر دهیم، برای مثال لئون در پست دفاع راست بازی کرد. با این حال تا لحظه آخر، ما تمرکزمان را حفظ کردیم. بازی مهمی بود و کار آسانی نداشتیم. تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست و اکنون باید به‌طور کامل روی سه‌شنبه تمرکز کنیم.

صحبت‌های اولی هونس

اولی هونس در یک مصاحبه مفصل، درباره توماس توخل گفت که او اعتقاد دارد اگر از بین بازیکنان جوان مانند جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ یا آلفونسو دیویس عملکرد خوبی نداشته باشند، بهتر است بازیکن دیگری به‌جای آن‌ها جذب شود تا اینکه روی پیشرفت آن‌ها وقت بگذارند. حال توخل نیز به این صحبت‌های واکنش نشان داده است.

من دیروز آن را خواندم و قبل بازی نیز درباره‌اش صحبت کردم. درک می‌کنم چنین سؤالی را بپرسید اما تمرکز من اکنون به‌طور کامل روی سه‌شنبه است. 10 روز آینده برای ما بسیار اهمیت دارد و هیچ زمانی بدتر از الان برای صحبت کردن درباره چنین موضوعاتی نیست. 

بیش‌تر بخوانید: اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد

توخل در مصاحبه‌ای پیش از شروع بازی نیز گفته بود: 

این صحبت‌ها درست نیستند و من حتی نمی‌دانم چگونه پاسخ‌شان را بدهم. این به شخصیت مربیگری من لطمه زد. اگر چیزی در 15 سال گذشته ثابت کرده باشم، این است که بازیکنان آکادمی همواره جایی در تیم دارند البته اگر عملکرد خوبی داشته باشند. من این (صحبت‌های هونس) را درک نمی‌کنم و هیچ پایه و اساسی ندارد. 

این صحبت‌های آن‌قدر غیر واقعی هستند که اگر اولی آن‌ها را نگفته بود، اصلأ به آن واکنشی نشان نمی‌دادم. اینکه چهار روز پیش از بازی مقابل رئال مادرید چنین حرف‌هایی زده می‌شود، مرا به عنوان مربی بسیار آزار می‌دهد. ما بارها در این‌باره (توسعه بازیکنان جوان) خود را ثابت کردیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است