Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی از موعد آغاز انتخابات پارلمانی (کنست) در خارج و برگزاری آن در سه کشور عربی برای اولین بار خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو نوشت، چهار مرکز اخذ رای در کشورهای عربی افتتاح خواهد شد که دو مورد در امارات، یکی در بحرین و چهارمی در مراکش خواهد بود.

به نوشته این روزنامه، سه کشور عربی دربرگیرنده ۴۰۰۰ اسرائیلی واجد شرایط رای گیری در انتخابات کنست هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه افزود: ۱۰۴ مرکز اخذ رای در ۱۰۰ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در خارج باز خواهند شد و روند رای‌گیری پنج‌شنبه در سفارتخانه‌های اسرائیل در نیوزیلند، ویلینگتون آغاز و روز جمعه مراکز اخذی رای در لس آنجلس و سان فرانسیسکو بسته خواهند شد.

کنسولگری اسرائیل در نیویورک سه مرکز اخذ رای برای ۵۵۰ رای دهنده خواهد گشود که نشان از بیشترین جمعیت اسرائیلی واجد شرایط رای گیری در مقابل جمهوری دومینیکن با تنها چهار رای دهنده دارد.

انتخابات کنست در داخل اراضی اشغالی ۲۳ مارس برای انتخاب ۱۲۰ نماینده آغاز می‌شود. این چهارمین انتخابات پارلمانی در کمتر از دو سال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات اسرائیل مرکز اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی