Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشا ه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: نسبت به حریفان در نیم فصل دوم جنگ نابرابری در پیش خواهیم داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوبآهن اصفهان اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که مربی‌اش را عوض کرده است، مطمئنا تفکرات این تیم تغییر پیدا کرده است و ما شناختی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم و امیدواریم نتیجه بگیریم. 

وی درباره غایبان تیمش در بازی فردا عنوان کرد: یک بازیکن محروم داریم. هنوز سه بازیکن مصدوم هم داریم که متاسفانه به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند. 

نکونام درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، خاطرنشان کرد: متاسفانه این اتفاق برای فولاد افتاده و ما احتمالا نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. فصل گذشته در نیم نقاط ضعف خود را شناختیم و وقتی بازیکن گرفتیم توانستیم نتیجه بگیریم. خودتان میدانید در نیم فصل همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوت خود را می‌شناسند و بازیکنانی جدا و جذب می‌شوند. الان برخی تیم‌ها ١ تا ١٣ بازیکن جذب کرده‌اند. در نیم فصل دوم جنگ نابرابری خواهیم داشت، می‌توانستیم با اضافه کردن چند بازیکن شرایط تیم را خیلی بهتر کنیم. در لیگ برتر ،جام حذفی و پلی آف آسیا باید بازی کنیم و این شرایط ما را سخت می‌کند. 

سرمربی فولاد با اشاره به رویارویی فولاد با العین در پلی‌ آف آسیا، تصریح کرد: با تیمی بازی داریم که 6 بازیکن خارجی در تمیشان بازی میکند و یک بازیکن خارجی مصدوم هم دارند. میدانید که این تیم‌ها چقدر هزینه می‌کنند و در نیم فصل دوم هم بازیکن می‌گیرند. ما در ایران هم از 6-5 تیم کمتر هزینه کردیم و الان نیز آنها بازیکن می‌گیرند ولی ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و اتحادی که داریم کمبود بازیکن را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: در نیم فصل دوم ممکن است بازیکنان مصدوم شوند و ما باید در این شرایط احتمالا در یک کشور بی طرف در پلی آف بازی کنیم. اگر بتوانیم به مرحله گروهی صعود کنیم، شرایط خیلی سخت و نابرابری با سایر تیمها داریم. متاسفانه کم لطفی در حق باشگاه فولاد شد و با توجه به اینکه ما نماینده فوتبال ایران هستیم انتظار داشتیم که کمک کنند تا بتوانیم بازیکن بگیرم. وقتی هر تیمی از ایران برای آسیا می‌رود به عنوان نماینده ایران است بنابریان باید کمک کنیم تا آنها موفق باشند.  

نکونام درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر نیز اضافه کرد: قطعا این تعطیلی به ضرر تیم ما و به نفع ذوب‌آهن شد. حریف ما توانست با توجه به اینکه مربی جدید آورده بود، زمان بیشتری را داشته باشد. یکی دوتا تیم با توجه به خواسته‌شان این شرایط را برای لیگ به وجود آوردند تا لیگ به عقب بیفتد تا نهایت استفاده را ببرند. این موضوع کاملا به ضرر فولاد شد ولی به هرحال با این شرایط به میدان می‌رویم. 

نکونام درباره برنامه مسابقات یادآور شد: برنامه‌ای اعلام نشده ولی امیدواریم همکاری یا تیم ما صورت بگیرد چون ما تنها تیمی هستیم که باید در پلی آف بازی کنیم. دوست داریم به ما نیز مانند همه نمایندگان ایران کمک شود تا در شرایط ایده‌آل به آسیا برویم. میدانید ما کمبود بازیکن داریم و پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و اگر خدای نکرده بازیکنی مصدوم شود و یا محرومیت و یا خدای نکرده کرونا در تیم باشد، انتظار داریم استراحت کافی داشته باشیم تا با شرایط خوبی در پلی آف بازی کنیم.

دو مهاجم سابق گل‌گهر به تیم فوتبال ذوب‌آهن پیوستندعباسی: حق فولاد بیشتر از کسب 23 امتیاز بوده است/ همیشه قدردان ذوب‌آهن هستماقدامات ویژه فولادخوزستان برای میزبانی از ذوب‌آهن

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان جواد نکونام فولاد خوزستان نیم فصل دوم بازی کنیم پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود

رئیس فدراسیون کبدی گفت: هیچ مربی‌ای حذف نمی‌شود و غلامرضا مازندرانی با توجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس اورسجی درباره برنامه‌های پیش روی تیم‌های ملی کبدی اظهار کرد: از این هفته اردوی تیم جوانان را برای حضور در مسابقات جوانان جهان که شهریور در هند، برگزار می‌شود را آغاز خواهیم کرد. از هفدهم اردیبهشت نیز اردوی تیم ملی کبدی ساحلی برای شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی ایران آغاز خواهد شد. چهار شهر چابهار، بابلسر، گلستان و بندرانزلی برای میزبانی درخواست دادند و در حال بررسی هستیم. این رقابت‌ها هم شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مسابقات کبدی بزرگسالان جهان نیز بهمن به میزبانی هند برگزار خواهد شد. اردوی تیم‌های ملی کبدی بانوان و مردان از خرداد جهت اعزام به بازی‌های داخل سالن آسیا را خواهیم داشت. بازی‌های داخل سالن آسیا آذر به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی درباره انتخاب سرمربیان جدید تیم‌های ملی کبدی گفت: ما خود را از سرمربیان خارجی بی‌نیاز و به سرمربیان داخلی اعتماد کردیم. با تصمیم کمیته فنی در هر دو بخش بانوان و مردان از مربیان داخلی بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: مربیان داخلی هم از دانش بالایی برخوردار هستند و هم با توجه به فرصتی که در اختیارشان قرار می‌دهیم، انگیزه و تعداد آنها بیشتر می‌شود. مربیان کشورمان کمتر از مربیان هندی نیستند و از دانش بالایی برخوردارند. وظیفه خود می‌دانیم تا به مربیان ایرانی اعتماد کنیم و به آن‌ها فرصت دهیم.

اورسجی یادآور شد: کبدی چهار سبک استاندارد ۱۲ نفره، سالنی هفت‌نفره، ساحلی شش‌نفره و سرکل ۱۴ نفره دارد. به همین دلیل برنامه کمیته فنی فدراسیون به این شکل است تا مربیان به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند. غلامرضا مازندرانی هم به‌طور قطع با توجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد. از نگاه ما هیچ مربی‌ای حذف‌شدنی نیست و شاید از او در یکی از سبک‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: سرمربیان کبدی سالنی را اکنون انتخاب کردیم و سرمربیان کبدی استاندارد را سال دیگر انتخاب خواهیم کرد. برای فصل جدید باید مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها برگزار شود تا کمیته فنی پس از بررسی، مربیان را انتخاب کند. مسابقات این سبک در بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در سال ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748606

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند