Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@04:35:09 GMT

تلفات جاده‌ای ماهانه جان ۷۰ تهرانی را می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۳۱۴

تلفات جاده‌ای ماهانه جان ۷۰ تهرانی را می‌گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تعداد تلفات جاده‌ای و ترافیکی گفت: ماهانه حدود ۷۰ نفر جان خود را در مسیر جاده‌ها و شهرهای استان تهران از دست می‌دهند.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا چراغعلی روز یکشنبه در دوازدهمین جلسه هماهنگی ترافیک استان تهران گفت: تعداد تلفات جاده‌ای و در مسیر شهر‌های استان تهران طی ۱۰ماهه گذشته ۶۷۰ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار تعامل بیشتر بین فرمانداران، شهرداران و ناجا برای استفاده از همه ظرفیت‌ها به منظور کاهش تلفات و حوادث ترافیکی در استان تهران شد.

چراغعلی خطاب به فرمانداران شهرستان‌های تهران گفت: نقاط حادثه خیز هر شهر را شناسایی و از آن نقاط بازدید کنید و گزارش آن را به ما ارائه دهید.

وی افزود: نصب تابلو‌های ترافیکی در دستور کار قرار گیرد و از سوی دیگر ناجا نیز نظارت‌های لازم را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در مورد جاده ساوه به رباط کریم نیز گفت: با توجه به حادثه خیز بودن این جاده رسیدگی لازم انجام شود و فرماندار شهرستان شهریار هم با توجه به آمار بالای تلفات جاده‌ای این شهرستان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

نیمی از مردم تهران روزانه ۱۵۰ دقیقه در ترافیک به سر می‌برند

چراغعلی همچنین گفت که طبق آمار ۵۰ درصد مردم تهران حدود ۱۵۰ دقیقه در روز را در مسیر‌های ترافیکی هستند و این وقت مفید و موثری است که باید با روان سازی ترافیک، آن را به مردم بازگردانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، باید شرایط را به گونه‌ای برای مردم فراهم کنیم که بتوانند به کار‌های خود رسیدگی کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 تصادفات جاده ای تلفات جاده ای تلفات جاده ای استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی که همواره به جام شگفتی‌ها معروف است در شرایطی که فصل گذشته با برگزاری دربی بزرگ تهران در فینال اعتبار و حال و هوای خاصی گرفته بود، امسال شرایط متفاوتی را دنبال می‌کند.

درحالی که استقلال تهران در مرحله اول از دور مسابقات کنار رفته بود حالا سه تیم تهرانی دیگر نیز در یک هشتم وداع کردند‌.

پرسپولیس حذف شده بزرگ این مرحله بود و در یک هشتم پیکان تهران و سایپا تهران نیز مقابل حریفان خود شکست خوردند تا تنها تیم تهرانی مرحله یک چهارم نهایی هوادار باشد که امروز با برتری برابر مس سونگون به جمع هشت تیم نهایی رسید.

دیگر خبرها

  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران